واکنش بایدن به موضع ترامپ درباره مرگ ناوالنی

به گزارش وبگردی، «دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه در انتخابات 2024 آمریکا روز سه شنبه در نهایت سکوت خود را شکست و درباره مرگ «الکسی ناوالنی» اظهار نظر کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، «جو بایدن» رییس جمهور کنونی آمریکا گفت: ترامپ و دیگر جمهوری خواهان از پاسخگو کردن پوتین (رییس جمهور روسیه) خودداری می کنند. در عوض، ترامپ گفت که مرگ ناوالنی او را متوجه ساخته که آمریکا چقدر بد است.

به گزارش وبگردی، الکسی ناوالنی در سال 2021 به دلیل حمایت مالی و تحریک افراط گرایی در روسیه به زندان افتاد و رسانه های این کشور روز جمعه از درگذشت این معترض ضد «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه در زندان خبر دادند. وزارت امور خارجه روسیه در رابطه با دخالت های غربی در این موضوع عنوان کرد: «واکنش های غربی مجددا تزویر، بدبینی و نبود اصول مشخص آنها را نشان داد.»

بایدن افزود: ترامپ گفت و من نقل قول مستقیم او را ذکر می کنم. “ما یک ملت در حال سقوط هستیم” چرا ترامپ همیشه آمریکا را مقصر می داند. پوتین مسیول مرگ ناوالنی است. چرا ترامپ نمی تواند این را بگوید؟

ترامپ در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان «تروث سوشال» نوشت: «مرگ ناگهانی الکسی ناوالنی من را بیشتر و بیشتر از آنچه در کشورمان می گذرد، آگاه کرده است.»

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش بایدن به موضع ترامپ درباره مرگ ناوالنی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش بایدن به موضع ترامپ درباره مرگ ناوالنی"، کلیک کنید.