هفته هجدهم لیگ برتر| استقلال بازی 6 امتیازی را برد/ ششمین شکست متوالی سپاهان؛ طوفان زرد در اوج بحران

هفته هجدهم لیگ برتر| استقلال بازی 6 امتیازی را برد ششمین شکست متوالی سپاهان؛ طوفان زرد در اوج بحران

تیم فوتبال استقلال با یک گل در مهمترین دیدار هفته هجدهم مقابل سپاهان به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری وبگردی، تیم های استقلال و سپاهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتهای این دیدار استقلال یک بر صفر برنده شد.استقلال با این پیروزی 39 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد، سپاهان هم که دو بازی معوقه دارد با 31 امتیاز در رده سوم باقی ماند. شاگردان مورایس با احتساب دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال ششمین شکست خود در لیگ و لیگ قهرمانان اسیا را تجربه کرده تا بحرانی جدید را تجربه کنند.

داور: پیام حیدری

اخطار: سیاوش یزدانی و علی اصغر اعرابی (سپاهان) ایمان سلیمی، امید حامدی فر و بلانکو (استقلال)

گل: روزبه چشمی (36) (استقلال)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافایل سیلوا، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی(3+90 حسین مرادمند)، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور (76- امید حامدی فر)، جلال الدین ماشاریپوف (76- مهرداد محمدی) و بلانکو (89- آرمان رمضانی).

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور (76- عیسی عباس)، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدجواد حسین نژاد (46- علی اصغر اعرابی)، فرشاد احمدزاده (46- آریا یوسفی) (89- هادی محمدی)، رضا اسدی (76- کاوه رضایی) و شهریار مغانلو.

در نیمه نخست سپاهان بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما شوت سرکش روزبه چشمی باعث برتری استقلال شد. سپاهان نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و فرصت های گلزنی خوبی داشت. استقلال هم در ضدحملات به موقعیت های مناسبی رسید اما گل دیگری وارد دروازه ها نشد.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته هجدهم لیگ برتر| استقلال بازی 6 امتیازی را برد/ ششمین شکست متوالی سپاهان؛ طوفان زرد در اوج بحران" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته هجدهم لیگ برتر| استقلال بازی 6 امتیازی را برد/ ششمین شکست متوالی سپاهان؛ طوفان زرد در اوج بحران"، کلیک کنید.