رییس سابق شاباک: اگر فلسطینی بودم با اسراییل می جنگیدم

به گزارش وبگردی، «عامی ایالون» رییس سابق سرویس شاباک در پاسخ به این سوال خبرنگار که «اگر فلسطینی بودی و در نوار غزه یا کرانه باختری زندگی می کردی، آیا با اسراییل می جنگیدی یا خیر؟» گفت: برای دستیابی به آزادی خود با اسراییل می جنگیدم و برای رسیدن به این آزادی دست به هر کاری انجام می زدم.

به نقل از خبرگزاری شهاب، ایالون درباره «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی و «بتسلییل اسموتریچ» وزیر دارایی این رژیم که به افراط گری معروف هستند، گفت: به طور حتم هر دو آنها تروریست هستند.

به گزارش وبگردی، روز شنبه اسموتریچ از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست مذاکرات آتش بس غزه را که قرار است روز یکشنبه در دوحه از سر گرفته شود، متوقف کرده و فورا به شهر رفح واقع در جنوب غزه حمله کند و فشار نظامی را برای «نابودی» حماس و آزادی اسرای صهیونیستی تشدید کند.

پس از گذشت بیش از پنج ماه از جنگ رژیم صهیونیستی در غزه، تلفات انسانی در نوار فلسطین همچنان در حال افزایش است و سازمان ملل از قحطی گسترده بیم دارد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز اعلام کرد تعداد شهدای جنگ غزه به 31 هزار و 553 نفر رسیده است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس سابق شاباک: اگر فلسطینی بودم با اسراییل می جنگیدم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس سابق شاباک: اگر فلسطینی بودم با اسراییل می جنگیدم"، کلیک کنید.