پیش بینی بارش شدید و وقوع سیلاب ناگهانی در گلستان

آفتاب نیوز :

محمود محمدقلی پور شامگاه دوشنبه، 20 فروردین 1403 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز در استان جو ناپایداری را داشتیم و مدل های هواشناسی نشان می دهد این ناپایداری تا فردا صبح ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امشب نیز بارش پراکنده و ملایمی را در استان شاهد خواهیم بود، گفت: از صبح فردا موقتاً شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد شد و تا عصر روز چهارشنبه آسمان استان پایدار است.

رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان گلستان اضافه کرد: بر اساس الگوهای پیش بینی هواشناسی سامانه بارشی موثری از چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه وارد گلستان می شود که تا روز یکشنبه هفته آینده به تناوب سبب افزایش ابر،  بارندگی و رگبار و رعد و برق نسبتاً شدید و شدید در استان ایجاد خواهد شد.

محمدقلی پور از صدور هشدار سطح نارنجی تا روز یکشنبه در استان خبر داد و افزود: در این مدت به خصوص در روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی نقاط استان به خصوص نواحی شیب دار و کوهستانی احتمال آبگرفتگی برخی معابر و سیلاب ناگهانی دور از انتظار نیست، بنابراین رانندگان باید در هنگامی عبور از جاده های کوهستانی احتیاط کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی بارش شدید و وقوع سیلاب ناگهانی در گلستان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی بارش شدید و وقوع سیلاب ناگهانی در گلستان"، کلیک کنید.