همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

سردار سلمان امیری در گفتگو با خبرنگار وبگردی با اشاره به اجرایی شدن طرح عفاف و حجاب در استان همدان اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق و مهم مردم که جزو قوانین کشور ما نیز است رعایت عفاف و حجاب و حدود الهی در سطح جامعه است.

وی افزود: الحمدالله اکثریت جامعه بانوان ما عفیفه و محجبه هستند و بسیار هم رعایت می کنند اما متاسفانه تعداد کمی بی اطلاع هستند و نمی دانند پشت پرده بی حجاب دشمن برنامه ریزی کرده تا کانون خانواده ها را نابود و ویران کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای غربی کانون خانواده ها و روابط اجتماعی از هم گسیخته شده است، گفت: نیروی انتظامی برحسب وظیفه قانونی در سطح جامعه حضور پیدا کرده و اقدامات لازم خود را در طرح عفاف و حجاب از شنبه 25 فروردین انجام داده است.

سردار امیری خاطرنشان کرد: الحمدالله در این چند روز بانوان همدانی بسیار همراهی کرده اند و ما از مجموعه فراجا از همراهی بانوان و خواهران که نهایت همکاری را با ما داشتند تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه در این چند روز مشکلی از این بابت در همدان نداشتیم، بیان کرد: اما معدود افراد بسیار کمی در جامعه هستند که ما به آنها تذکر می دهیم و اگر نیاز باشد قطعاً اقدامات قانونی را با این افراد خواهیم داشت.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان عنوان کرد: ما در همدان هر کجا تذکر داده ایم بانوان ما رعایت کرده اند.

سردار امیری با بیان اینکه موضوع حجاب را باید به چند قسمت تقسیم کنیم، گفت: عده ای هستند که شاید حجاب را رعایت نکنند که با یک تذکر ما حل می شود این ها افرادی هستند که از پشت پرده بی حجابی ها و حرکات دشمن بی اطلاع هستند.

وی افرود: اما خیلی کم تاکید می کنم خیلی کم افرادی هستند که با حرکات دشمن حرکت می کنند و دنبال التهاب در جامعه و همسوی اهداف دشمن بوده که به طور قطع این افراد را زیرنظر داریم و برخورد لازم و قاطع را با آنها انجام خواهیم داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.