لبنان: 22 شکایت نامه علیه اسراییل به سازمان ملل ارایه کردیم

لبنان: 22 شکایت نامه علیه اسراییل به سازمان ملل ارایه کردیم

لبنان اعلام کرد به دنبال نقض مکرر حریم این کشور توسط اسراییل، بیروت 22 شکایت علیه اسراییل تنظیم و آن را به سازمان ملل ارایه کرده است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری وبگردی، وزارت امور خارجه لبنان، بعدازظهر امروز چهارشنبه، در بیانیه ای اعلام کرد از طریق هییت اعزامی خود به مقر سازمان ملل متحد، رونوشتی از 22 نامه و شکواییه علیه اسراییل را برای دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس شورای امنیت ارسال کرده است.

براساس این بیانیه، در این شکواییه ها به نقض قطعنامه 1701 شورای امنیت توسط اسراییل اشاره شده و در عین حال، از اعضای شورای امنیت خواسته شده تجاوزات اسراییل را محکوم کنند و جلوی نقض حاکمیت لبنان توسط اسراییل و ایجاد جنگی گسترده در منطقه را بگیرند.

در این شکایت نامه ها همچنین پاسخ مفصل لبنان به ادعا های اسراییل که در آنها بیروت به نقض قطعنامه 1701 شورای امنیت متهم شده بود، ارایه شده است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که جنگنده های اسراییلی، بامداد چهارشنبه، با حمله به یک مرکز پزشکی در جنوب لبنان 7 شهروند این کشور را به شهادت رساندند و چند نفر دیگر را مجروح کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به این حمله، شهرک اسراییلی «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را با ده ها راکت مورد حمله قرار داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لبنان: 22 شکایت نامه علیه اسراییل به سازمان ملل ارایه کردیم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لبنان: 22 شکایت نامه علیه اسراییل به سازمان ملل ارایه کردیم"، کلیک کنید.