سنگ پرانی هواداران استقلال و پرسپولیس به سمت یکدیگر/ پاسخ هواداران آبی پوش به بخش قرمز ورزشگاه+فیلم

حاشیه دربی 103

سنگ پرانی هواداران استقلال و پرسپولیس به سمت یکدیگر پاسخ هواداران آبی پوش به بخش قرمز ورزشگاه+فیلم

جو ورزشگاه پیش از شروع دربی 103 برای دقایقی متشنج شد و هواداران دو تیم روی سکو به هم فحاشی و سنگ پرانی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری وبگردی، جایگاه هواداران خانم دو تیم استقلال و پرسپولیس کاملا دور از هم است و دو طرف هیچ برخوردی در ورزشگاه با هم ندارند. البته هر دو طرف باز هم در طبقه دوم ورزشگاه آزادی حضور دارند. 

* یکی از هواداران استقلال که از شیراز آمده در گفت و گو با خبرنگار وبگردی گفت که به خاطر نکونام به ورزشگاه آمده و امیدوار است استقلال با نتیجه دو بر یک پرسپولیس را شکست دهد. 

* برای دقایقی بار دیگر جو ورزشگاه به سمت فحاشی دو سکو قرمز و آبی به سمت هم رفت و حتی وجود هواداران خانم در ورزشگاه هم باعث نشد تا این شعارهای همراه با الفاظ رکیک تکرار نشود. البته در ادامه این الفاظ تبدیل به سنگ پرانی شد.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس ابراز امیدواری کردند که این تیم با گلزنی عالیشاه می برد.

* هواداران استقلال برای دقایقی سرود قهرمانی سر دادند تا جوابی به کری پرسپولیسی ها داده باشند. 

*هواداران استقلال در طعنه به پرسپولیسی ها بابت عدم قهرمانی در آسیا با شعار یک قهرمانی در آسیا حسرت پرسپولیسی ها کری خواندند و به این شکل به شخش قرمز رنگ استادیوم واکنش نشان دادند.

*در بیرون ورزشگاه همچنان بازار بلیت سیاه داغ است و حتی برخی مدعی شدند تا دومیلیون هم بلیت به فروش رفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سنگ پرانی هواداران استقلال و پرسپولیس به سمت یکدیگر/ پاسخ هواداران آبی پوش به بخش قرمز ورزشگاه+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سنگ پرانی هواداران استقلال و پرسپولیس به سمت یکدیگر/ پاسخ هواداران آبی پوش به بخش قرمز ورزشگاه+فیلم"، کلیک کنید.