رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران اسلامی صبح پنجشنبه در راس هیاتی، وارد فرودگاه مرکز استان سمنان شد تا رسماً دومین سفر استانی کابینه سیزدهم به سمنان، دیار سه هزار شهید دفاع مقدس، مهد معلمان دین و اخلاق و مردم با صفا، سرزمین دارالمرحمه با مردم باصفا و دل های باصفا آغاز شود.

دومین سفر استانی هیات دولت سیزدهم لحظاتی قبل با حضور حجت الاسلام رییسی در فرودگاه سمنان و در حالی آغاز شد که اعضای کابینه، وزرا و هیات همراه نیز در این سفر حضور دارند.

در بدو ورود رییس جمهور به استان سمنان، حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به استقبال حجت الاسلام رییسی و هیات همراه رفتند.

قرار است حجت الاسلام رییسی چند کلامی را در بدو ورود به فرودگاه سمنان برای مردم این استان بیان کرده و سپس برای افتتاح طرح های توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان فرودگاه مرکز استان را ترک کند وی همچنین در جمع مردم سمنان در مسجد امام خمینی (ره) سخنرانی خواهد کرد.

جشن احیای 200 واحد راکد و بازگشت آنها به تولید، جشن تحویل زمین های طرح نهضت ملی مسکن ویژه قانون جوانی و حمایت از خانواده، بازدید از چند طرح اقتصادی و شورای اداری، دیدار مردمی و… در زمره برنامه های رییس جمهور در استان سمنان است.

وزرای معین سفر دوم استانی رییس جمهور نیز عازم شهرستان های مختلف استان سمنان خواهند شد تا شورای اداری مشترکی در تمام هشت شهرستان استان برگزار شود.

بعد از ظهر قرار است رییس جمهور فرودگاه سمنان را ترک و در فرودگاه شاهرود ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان را داشته باشد. وی قرار است بعد از ظهر امروز در استادیوم تختی شاهرود سخنرانی کند.

این دومین سفر استانی رییسی در مقام رییس جمهور ایران اسلامی به استان سمنان است. سفر اول وی آبان ماه 1400 رقم خورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.