دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی به مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی به مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی وقوع حادثه تروریستی در چابهار و راسک در تماس های تلفنی جداگانه با روسای دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر از ایشان خواست تا ضمن پشتیبانی اورژانس هوایی و زمینی، رسیدگی کامل به مجروحان این حادثه تروریستی را دنبال کنند.

به گزارش وبگردی، دکتر بهرام عین اللهی چهارشنبه شب در تماس تلفنی با روسای دانشگاه های علوم پرشکی زهدان و ایرانشهر، مجروحیت و شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی چابهار و راسک را تلخ و اندوه بار خواند و از دکتر حبیب غزنوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دکتر صلاح الدین بویا، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خواست تا رسیدگی فوری به مصدومان این حادثه تروریستی و ارایه خدمات درمانی سریع و مطلوب به ایشان را دنبال کنند.

به گزارش وبدا، وزیر بهداشت، همچنین برای ارواح طیبه شهدای والامقام این حادثه، علو درجات و رضوان الهی را مسالت کرده، از روسای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر  خواست تا شخصا بر اقدامات تشخیصی و رسیدگی های درمانی به مجروحان این حادثه تروریستی تا بهبودی کامل آنان نظارت داشته باشند.

پایان خبر وبگردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی به مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی به مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک"، کلیک کنید.