درهای تالار تیموری بعد از 5 سال گشوده شد

وبگردی/اصفهان مدیرکل امور روستایی استانداری اصفهان، از گشوده شدن درهای تالار تاریخی تیموری اصفهان پس از 5 سال بر روی گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش وبگردی و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، مجید جوهری امروز نهم فروردین ماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به مصوبات ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان، نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و هنری روستاییان و عشایر استان با هماهنگی نهادهای ذی ربط به ویژه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با عنوان “روستا آباد” در محل صحن مرکزی این مجموعه  تاریخی ویژه گردشگران نوروزی در حال برگزاری است.

مدیرکل امور روستایی استانداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اختلافاتی که بر سر مالکیت این مجموعه تاریخی وجود داشت، تالار تاریخی تیموری اصفهان بیش از 5 سال بود که تعطیل بود، لذا با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، شهرداری اصفهان و سایر نهادهای ذی ربط امسال، برای اولین بار درهای این مجموعه تاریخی گشوده شد و شرکت کنندگان در قالب 20 غرفه محصولات روستایی به ویژه روستاهای هدف گردشگری و عشایر غیور استان نیز صنایع دستی خود را در این مجموعه به نمایش گذاشته اند.

پایان خبر وبگردی 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درهای تالار تیموری بعد از 5 سال گشوده شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درهای تالار تیموری بعد از 5 سال گشوده شد"، کلیک کنید.