جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت های اضافی کشیده شد

جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت های اضافی کشیده شد

بازی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در پایان وقت های قانونی با تساوی تمام شد و به وقت اضافه کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری وبگردی، تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند و در پایان وقت های قانونی با تساوی 2 بر 2 به وقت های اضافه کشیده شد.

داور: امیر عرب براقی

اخطار: سروش رفیعی، محمد خدابنده لو و فرشاد فرجی، سید جلال حسینی(مربی) (پرسپولیس) عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن و میلاد بدرقه (آلومینیوم)

گل ها: اوستون اورونوف (11) و عیسی آل کثیر (25) (پرسپولیس) ؛ مهدی لیموچی (85) شروین بزرگ(90+5) (آلومینیوم)

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد (78- شروین بزرگ)، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان (70- رضا جبیره)، میلاد بدرقه (78- امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، محمد خدابنده لو (78- فرشاد فرجی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی (46- وحید امیری)، مهدی ترابی (60- سینا اسدبیگی)، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر.

پرسپولیس در نیمه اول بازی حاکم مطلق زمین بود و توانست با گل های اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر این نیمه را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود تمام کرد. در نیمه دوم آلومینیوم برای تلافی گل های خورده به آب و آتش زد و در نهایت مهدی لیموچی و شروین بزرگ گل های خورده را جبران کردند تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت های اضافی کشیده شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت های اضافی کشیده شد"، کلیک کنید.