توسعه زیرساخت های گردشگری در مسیر رشد 25 درصدی جذب گردشگران – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وبگردی، احمد حمزه زاده روز دوشنبه ضمن تاکید بر لزوم افزایش بهره وری 25 درصدی در همه حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی سخنانی بیان کرد: در مسیر رشد 25 درصدی جذب گردشگران و با توجه به اشغال 70 درصدی اقامتگاه های رسمی استان در ایام نوروز، توسعه زیرساخت های گردشگری و افزایش ظرفیت های اقامتگاه ها با بهره برداری از هزار تخت در هتل ها و اقامتگاه ها در دستورکار این اداره کل طی سال 1403 خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: در سال 1402 تعداد اقامت کنندگان استان 3 میلیون و 500 هزار نفر گزارش شد که در مسیر تحقق هدف افزایش 25 درصدی جذب گردشگران به استان، لازم است زیرساخت های تاسیسات گردشگری برای 4میلیون و 300 هزار گردشگر در سال آینده مهیا شود.

وی اظهار کرد: بدیهی ست که برای افزایش ظرفیت زیرساخت های گردشگری استان، لازم است تا نسبت به صدور موافقت های اصولی در قالب مجوزهای انبوه با رعایت ضوابط و قوانین مروبط به تاسیسات گردشگری اقدامات لازم صورت گیرد.

حمزه زاده خاطرنشان کرد: موافقت های اصولی و صدور مجوز برای احداث هتل ها، اقامت گاه ها و بومگردی ها دری گشوده در مسیر افزایش توان استقبال استان در مسیر ورود گردشگران داخلی و خارجی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توسعه زیرساخت های گردشگری در مسیر رشد 25 درصدی جذب گردشگران – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توسعه زیرساخت های گردشگری در مسیر رشد 25 درصدی جذب گردشگران – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.