تشدید بازرسی ها در بازار کالاهای اساسی با 50 تیم بازرسی در لرستان

وبگردی/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تشدید بازرسی ها در بازار کالاهای اساسی با 50 تیم بازرسی در استان خبر داد.

سید عماد شاهرخی امروز یکم اردیبهشت ماه در در حاشیه برگزاری مانور نظارتی طرح تشدید با نظارت بر تفکیک وظایف نظارتی، با اشاره به طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی با تفکیک وظایف سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صمت اظهار کرد: نظارت و بازرسی بر کلیه واحدهایی که محصولات کشاورزی را تولید می کنند، کشتارگاه ها، کارگاه های بسته بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط 50 تیم بازرسی سازمان جهاد کشاورزی تشدید می شود.

وی با اشاره به اینکه 50 تیم بازرسی در طول سال نظارت بر بازار کالاهای اساسی را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: سال گذشته 82 هزار بازرسی انجام شد که منجر به تشکیل 6 هزار پرونده شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان جریمه 6 هزار پرونده تشکیل شده توسط تعزیرات حکومتی 270 میلیارد تومان بود.

شاهرخی با تاکید بر حفظ حقوق مردم توسط فروشندگان، گفت: انتظار داریم فروشندگان نسبت به درج قیمت و رعایت قیمت مصوب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اسفندماه گذشته و فروردین ماه سال جاری 9 هزار و 400 بازرسی از بازار کالاهای اساسی انجام شده است، بیان کرد: نتیجه این بازرسی ها تشکیل 900 پرونده برای افرادی بود که قانون را رعایت نکرده بودند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: مردم می توانند از طریق سامانه 124 هرگونه تخلف در حوزه کالاهای اساسی را اطلاع رسانی کنند.

شاهرخی با اشاره به طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی با تفکیک وظایف سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صمت گفت: نظارت و بازرسی بر کلیه واحدهایی که محصولات کشاورزی را تولید می کنند، کشتارگاه ها، کارگاه های بسته بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط 50 تیم بازرسی سازمان جهاد کشاورزی تشدید می شود.

پایان خبر وبگردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشدید بازرسی ها در بازار کالاهای اساسی با 50 تیم بازرسی در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشدید بازرسی ها در بازار کالاهای اساسی با 50 تیم بازرسی در لرستان"، کلیک کنید.