«بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد» – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، تیم های فوتبال ریال مادرید و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه از ساعت 22:30 در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار برای «جود بلینگهام» ستاره ریال مادرید می تواند حس و حال متفاوتی داشته باشد. او که ملیتی انگلیسی دارد و در فصل 2019 برای بیرمنگهام سیتی بازی می کرد و پس از پیوستن به دورتموند تصمیم گرفت در فصل 2023 به ریال مادرید بپیوندد.

این دیدار نخستین بازی ریال مادرید در فصل جاری برابر یک تیم انگلیسی است و به همین دلیل در دیدار برگشت، جود بلینگهام برای نخستین بار از زمان پیوستنش به کهکشانی ها به انگلیس بازگشته است و قرار است یکی از حساس ترین دیدارهای دوران فوتبالش را در این مسابقه تجربه کند.

این جدال در انگلیس و پیش چشمان هواداران منچسترسیتی زمانی رنگ و بوی جذاب تری به خود می گیرد که بدانیم این تیم انگلیسی جدی ترین رقیب ریال مادرید برای جذب بلینگهام بود اما این بازیکن جوان در نهایت تصمیم گرفت پیشنهاد تیمی از لیگ برتر انگلیس را رد کند و از دورتموند به پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا در کشور اسپانیا بپیوندد.

بدون شک هواداران منچسترسیتی که برای تماشای برد و صعود تیم محبوبشان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه حاضر خواهند شد دقایق سختی را برای این بازیکن رقم خواهند زد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد» – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد» – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.