برنامه کاهش خطر حوادث و سوانح کلان شهر تهران تدوین می شود – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، حامد یزدی وبگردی، عصر پنج شنبه با اشاره به بند پ ماده 4 قانون مدیریت بحران کشور در خصوص برنامه استانی کاهش خطر حوادث و سوانح و آمادگی و پاسخ از برگزاری جلسه بررسی اسناد تکلیفی قانون مدیریت بحران کشور ویژه اسناد کلان شهر تهران خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق قانون، مشارکت همه دستگاه های مسوول موضوع ماده (2) در تهیه و تدوین برنامه کاهش خطر حوادث و سوانح و آمادگی و پاسخ ضروری است و به همین منظور در جلسه مذکور از دستگاه ها خواستیم تا با تکیه بر شناخت مخاطرات، آسیب پذیری ها، ظرفیت ها و راهکارهای کاهش خطر استان تهران، مستندات مرتبط با حوادث و نقاط ضعف و قوت را احصا و برای تدوین این سند موارد را ارایه کنند.

یزدی وبگردی با اشاره به اینکه این برنامه عملیاتی و اجرایی بوده و به جزییات می نگرد، افزود: در زمان وقوع بحران های احتمالی دستگاه ها با بهره گیری از سند آمادگی و پاسخ به هماهنگی بین سازمانی واقف بوده و برای پاسخ موثر به حوادث، به انجام وظایف می پردازند.

وی در ادامه با تاکید بر ارایه داده ها و مستندات از سوی دستگاه ها عنوان کرد: با تدوین سند کاهش خطر حوادث و سوانح مخاطرات اولویت بندی شده و با هدف افزایش تاب آوری آسیب پذیری های مناطق دسته بندی می شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه کاهش خطر حوادث و سوانح کلان شهر تهران تدوین می شود – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه کاهش خطر حوادث و سوانح کلان شهر تهران تدوین می شود – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.