استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه های اصلی

وبگردی/سمنان معاون استاندار سمنان از استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه های اصلی و پرتردد استان با هدف کمک به کاهش تصادفات و سوانح جاده ای خبر داد.

محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان شامگاه 9 فروردین 1403 در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان در محل سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: اقدامات مرتبط با ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی و زایران امام هشتم(ع) تاکنون مطلوب بوده که تا پایان ایام تعطیلات نوروز 1403 نیز با قدرت ادامه می باید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اکثریت روستاهای در مسیر راه های اصلی بحث استقرار ماشین به همراه چراغ گردن به ویژه در شب ها اهتمام جدی داشتند و انشالله این مهم با قدرت تا پایان ایام تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ضرورت دارد تا جلسات ستادخدمات سفر و ایمنی راه ها شهرستان های استان به جهت کنترل و نظارت بر جاده های فرعی به صورت مستمر برگزار شود.

حمیدی ادامه داد: بهره گیری هر چه بهتر از ظرفیت های موجود در حوزه بسیج و سازمان های مردم نهاد برای کاهش میزان تصادفات در راه های استان امری حایز اهمیت است.

معاون استاندار سمنان اضافه کرد: امور اراضی، منابع طبیعی و دهیاران در ایام تعطیلات نوروز و با توجه به افزایش مسافرت ها به روستاها، برای جلوگیری از تخریب اراضی و آتش سوزی ها و ساخت و ساز غیر مجاز تمهیدات لازم را بیاندیشند.

حمیدی تاکید کرد: استحکام بخشی به سازه ها و زیرساخت های موجود در بازارچه های صنایع دستی و نوروزگاه ها با توجه به هشدار های هواشناسی، در دستور کار قرار گیرد.

پایان خبر وبگردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه های اصلی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه های اصلی"، کلیک کنید.