آیین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها ابلاغ شد

به گزارش وبگردی،مرتضی ضامنی با اعلام این خبر که هیات دولت در راستای حمایت از نوسازی ناوگان فرسوده و کمک به رانندگان. آیین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها را مصوب و ابلاغ کرد. گفت: در این آیین نامه که با پیگیری های اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و وزارت کشور به تصویب هییت دولت رسیده. افزایش قابل توجهی در ارزش اسقاط خودروهای فرسوده در نظر گرفته است.

وبگردی در خبری نوشت:وی در توضیح بیشتر درباره آیین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها، اظهار کرد. نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از دغدغه های اصلی ما در اتحادیه بوده و هست. با توجه به فرسودگی بسیاری از خودروهای فعال در این بخش، شاهد افزایش آلایندگی و مخاطرات بسیاری بودیم. که ضرورت نوسازی ناوگان را بیش از پیش آشکار می کرد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور افزود. خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته توسط اتحادیه، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و وزارت کشور، هییت دولت آیین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها را مصوب کرد. این آیین نامه که به تازگی ابلاغ شده، گام بلندی در راستای نوسازی ناوگان فرسوده و کمک به رانندگان محسوب می شود.

این موضوع به نفع رانندگان این بخش است

ضامنی در خصوص جزییات این آیین نامه نیز گفت: در این آیین نامه، ارزش اسقاط خودروهای فرسوده به طور قابل توجهی افزایش یافته است. همچنین، تعداد برگه های اسقاط ناوگان حمل و نقل عمومی شهری نیز افزایش یافته که این موضوع به نفع رانندگان این بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه این آیین نامه انگیزه های لازم را برای اسقاط خودروهای فرسوده و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ایجاد می کند، گفت: امیدواریم با اجرای این آیین نامه، شاهد تسریع در روند نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و ارتقای سطح ایمنی و کیفیت خدمات ارایه شده به شهروندان باشیم.

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها ابلاغ شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها ابلاغ شد"، کلیک کنید.