به گزارش خبرگزاری وبگردی وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت:«کار روابط عمومی بیش و پیش از آنکه معطوف به مسئولان باشد با مردم است. مأموریت اصلی روابط عمومی ها مدیریت مؤثر ارتباط میان افکار عمومی و دستگاه های اجرایی است. به ویژه در شهرستان های استان تهران که مسائل محلی و اجتماعی رنگ و بوی خاص دارند روابط عمومی باید دقیقاً بداند چه موضوعی در صدر دغدغه های مردم قرار دارد و چگونه می توان به آن پاسخ گفت.»

نوروزپور افزود: «در جوامعی که با مشکلات بدخیم و پیچیده روبه رو هستند زمینه شکل گیری شایعه اخبار جعلی و بی اعتمادی عمومی فراهم تر است. در چنین شرایطی روابط عمومی ها باید با به کارگیری تکنیک های حرفه ای ارتباطی نقش فعال در مدیریت بحران و آرام سازی فضای عمومی ایفا کنند.»
رسانه های باج گیر را به وزارت ارشاد معرفی کنید
معاون وزیر فرهنگ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش فعالیت رسانه های بدون مجوز در سطح استان ها گفت:
«رسانه های فاقد مجوز به ویژه در مناطق محلی نه تنها اعتبار قانونی ندارند بلکه در برخی موارد باج خواهی فشار رسانه ای و تخریب دستگاه ها را در پیش گرفته اند. روابط عمومی ها نباید با این شبه رسانه ها همکاری کنند و در صورت مواجهه با این موارد می توانند از مسیر قانونی اقدام و موضوع را از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان استان یا در نهایت معاونت رسانه ای وزارت ارشاد پیگیری کنند.»
وی تصریح کرد:
«تقویت رسانه های بی هویت به طور مستقیم به تضعیف رسانه های قانونی حرفه ای و مجوزدار منجر می شود. این روند نه تنها به منافع رسانه ای کشور آسیب می زند بلکه اعتماد عمومی را نیز خدشه دار می کند. بنابراین روابط عمومی ها باید در برابر رسانه های باج گیر و فیک نیوز قاطعانه بایستند و این موارد را به وزارت ارشاد معرفی کنند. مسیر معرفی امن و حمایت شده است.»
ضرورت بازگشت به روابط عمومی جامعه محور
نوروزپور با تأکید بر اینکه روابط عمومی جامعه محور باید به عنوان الگوی غالب در سطح شهرستان ها مورد توجه قرار گیرد خاطرنشان کرد:
«در بسیاری از مناطق به ویژه در شهرهای حاشیه ای استان تهران افکار عمومی از مسیر چهره ها و رهبران اجتماعی شکل می گیرد. روابط عمومی ها باید با شناسایی و جذب رهبران فکری در حوزه های مذهبی فرهنگی ورزشی هنری دانشگاهی و تربیتی یک شبکه بومی از کنشگران مورد اعتماد ایجاد کنند تا بتوانند در رویدادها بحران ها یا مناسبت ها از این ظرفیت اجتماعی برای انسجام محلی و اعتمادسازی استفاده کنند.»
معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت ارشاد در پایان تأکید کرد:
«همه ما موظفیم جایگاه روابط عمومی را ارتقاء دهیم. در جهانی که اطلاعات هر لحظه تولید و مصرف می شود روابط عمومی ها نباید فقط واکنش گر باشند بلکه باید روایت ساز پیش دست و جامعه محور عمل کنند.»
۵۷۵۷
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روابط عمومی ها در برابر رسانه های باج گیر بایستند / تضعیف رسانه های مجوزدار به واسطه تقویت رسانه های بی هویت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روابط عمومی ها در برابر رسانه های باج گیر بایستند / تضعیف رسانه های مجوزدار به واسطه تقویت رسانه های بی هویت"، کلیک کنید.