توقیف ۵ خودروی شوتی با ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق

توقیف ۵ خودروی شوتی با ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق

آفتاب‌‌نیوز :

حسین امجدیان، گفت: مأموران انتظامی شهرستان لردگان در ۷۲ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی فلارد به لردگان به پنج دستگاه خودرو سواری شوتی پژو ۴۰۵ و سمند مشکوک شده و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران جهت بررسی خودرو‌ها را متوقف و در بازرسی از آن‌ها ۳۷۱ قلم انواع کالای قاچاق لوازم خانگی شامل جاروبرقی، قهوه‌ساز، ریش‌تراش، آبمیوه‌گیری و کارواش برقی و همچنین ۲۰ دستگاه ماینر، ۵ هزار و ۶۲۰ نخ سیگار، ۳۶۶ پاکت تنباکو و ۴۰۷ قوطی نوشیدنی خارجی کشف و ضبط کردند.

امجدیان بیان کرد: ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده از این خودرو‌ها را برابر اعلام نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این رابطه پنج متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای تأمین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقیف ۵ خودروی شوتی با ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقیف ۵ خودروی شوتی با ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق"، کلیک کنید.