محورهای شمالی زیر بار ترافیک سنگین/ جزئیات

محورهای شمالی زیر بار ترافیک سنگین/ جزئیات

به گزارش وبگردی،ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده کیلومتر چهار و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و حدفاصل مکارود تا مجلار، در آزادراه تهران- شمال مسیر جنوب به شمال محدوده انتهای آزادراه و در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده کلرد، سنگین است.

وبگردی در خبری نوشت:تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت مسیر رفت و برگشت به صورت روان در جریان است. همچنین محور چالوس دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

برپایه این گزارش، ترافیک در آزادراه کرج- قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر، در آزادراه قزوین- کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، در محور تهران- پاکدشت محدوده های خاورشهر، شهرک صنعتی خاوران و خاتون آباد و در محور شهریار- تهران محدوده میدان معادن نیز سنگین است.

بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان، مازندران و گلستان به چشم می‌خورد.

بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌ها، محورهای هشتگرد– طالقان، کمربندی جدید خرانق– یزد، یزد– دربید و محور فرعی سیاخ دارنگون تا اطلاع بعدی مسدود است.

۲۳۳۲۱۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محورهای شمالی زیر بار ترافیک سنگین/ جزئیات" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محورهای شمالی زیر بار ترافیک سنگین/ جزئیات"، کلیک کنید.