نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

وبگردی/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب، علوم قرآنی و محصولات فرهنگی همزمان با برنامه های کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود.

امین درخشان در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با نمایش بزرگ و فاخر فصل شیدایی نمایشگاه بزرگ کتاب، علوم قرآنی و محصولات فرهنگی در محل پارک مهرورزی یاسوج از ۱۵مرداد ماه تا۲۰شهریور برگزار می‌شود.

وی اظهارکرد: این نمایشگاه با همکاری انتشاراتی های کشوری برپا می‌شود.

مدیرکل ف هنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با ۳۰۰عنوان و ۴هزار جلد کتاب همراه با محصولات قرآنی و فرهنگی با ۱۰تا۴۰درصد تخفیف عرضه می‌شود.

درخشان تصریح کرد: یک کارخلاقانه هنری باعنوان خیمه هنر که ترکیبی از فعالیتهای تولید محتوای هنری در رشته موسیقی و سرود، تجسمی، نمایش، تعزیه خوانی و…..اجرا می‌شود.

به گزارش وبگردی، وی بیان کرد: برنامه های جنبی قابل توجهی در حوزه قرآن و عترت، کودک و نوجوان شب شعر، نقدکتاب، ورکشاپ‌های هنری، نمایش‌های خیابانی و تعزیه در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

پایان خبر وبگردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود"، کلیک کنید.