«پینک فلوید و فلسفه» سوژه «امتداد» شد

همزمان با پخش قسمت دهم؛

«پینک فلوید و فلسفه» سوژه «امتداد» شد

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «امتداد» امروز ۵ مردادماه روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری وبگردی، دهمین قسمت از برنامه گفتگومحور «امتداد»، محصول مرکز سیمرغ، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی انصاری، امروز ۵ مردادماه ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

این برنامه به سردبیری سیدعرفان حسینی در جدیدترین روایت خود به موضوع «پینک فلوید و فلسفه»؛ می‌پردازد.

در توضیح این قسمت آمده است: «شکستن ساختارها، از فرم‌های موسیقی گرفته تا ارزش‌های فردی و اجتماعی، امتدادی از پست مدرنیسم تا گروه پینک فلوید. این قسمت از برنامه امتداد به یک سبک موسیقی خاص و گروهی خاص‌تر می‌پردازد.»

«پینک فلوید و فلسفه» سوژه «امتداد» شد

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند که با نگاهی کلی به اندیشه‌های غرب و شرق، به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه می‌پردازد، در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه تولید شده است و هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

همچنین تکرار این برنامه شنبه ساعت ۱۷ و چهارشنبه ساعت ۹ خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«پینک فلوید و فلسفه» سوژه «امتداد» شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«پینک فلوید و فلسفه» سوژه «امتداد» شد"، کلیک کنید.