توزیع بیش از ۴۹۰ هزار کارت کنکور

توزیع بیش از ۴۹۰ هزار کارت کنکور

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا کریمیان ضمن بیان این خبر اظهار کرد: کارت‌های‌ شرکت در آزمون‌ همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز چهارشنبه ۲۰ تیر در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع­ رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام اموزش کشور افزود: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند (یک گروه آزمایشی اصلی «علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی» به همراه یکی از گروه ­های آزمایشی هنر یا زبان ­های خارجی) دارای ۲ کارت هستند.

کریمیان با بیان اینکه تا کنون بیش از ۴۹۰ هزار کارت کنکور را دریافت کردند، گفت: داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

وی گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس ­دار و ارائه آن الزامی است. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع بیش از ۴۹۰ هزار کارت کنکور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع بیش از ۴۹۰ هزار کارت کنکور"، کلیک کنید.