مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم ادامه راه شهید جمهور رقم خواهند زد

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم ادامه راه شهید جمهور رقم خواهند زد

به گزارش خبرگزاری وبگردی استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد ، مصطفی حیدری در نطق پیش از دستور دویست و هفتادوهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری همواره نشان داده اند در همه مراسمات و مناسبت های ملی و مذهبی، پای کار نظام هستند؛ حضور و همراهی خود را از آرمان های نظام دریغ نمی ورزند؛ دو دوره سفر هییت دولت آیت الله ابراهیم رییسی به این خطه را با شکوهی وصف ناشدنی میزبانی کردند.

وی بیان داشت: شکوه حضور مردم شهید پرور و قدرشناس چهارمحال وبختیاری بویژه مردم شهرکرد در مراسمات بزرگداشت شهید جمهور، خادم الرضا شهید آیت الله ابراهیم رییسی و شهدای خدمت همراهی با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

رییس شورای شهر شهرکرد با اشاره به حضور بی سابقه مردم در مراسم تشییع شهید جمهور و شهدای خدمت که نشان دهنده قدردانی مردم از مسیولان با اخلاص خود بود، یادآور شد: مردم چهارمحال وبختیاری در تمامی نقاط استان به سوگ شهید جمهور و شهدای خدمت پرداختند؛ میلیون ها نفر نیز در مراسم تشییع این شهدای خدمت در کشور شرکت کردند که این امر نشان دهنده ارادت قلبی مردم به شهید خدمت رییسی بوده است.

وی افزود: بدون تردید صحنه های فراموش نشدنی وداع شورانگیز با خادمان ملت، تکرار قدردانی های مکرر از آنهایی می باشد که ردای خدمت صادقانه و مخلصانه به تن کرده و قلب شان برای تعالی، شکوه ایران اسلامی، آسایش مردمان مخلص و متدین این سرزمین می تپد.

حیدری با اشاره به هدف شهید جمهور آیت الله ابراهیم رییسی خاطر نشان کرد: شهید رییسی همواره به فکر کمک به حل مشکلات مردم و مردمی بودن بود، این شهید گرانقدر در طول خدمت به مردم و انقلاب تمام فکر و ذکرش کمک به مردم و حل مشکلات جامعه بوده است.

اگر می خواهیم سرزمینی آباد داشته باشیم باید منش شهیدان را در پیش بگیریم

وی با بیان اینکه شهادت آیت الله رییسی تکلیف را بر همه مدیران و مردم سنگین کرد تصریح کرد: اگر می خواهیم سرزمینی آباد و ایرانی سرافراز داشته باشیم باید منش شهیدانی مانند بهشتی، رجایی، باهنر، سلیمانی، زاهدی و رییسی را در پیش بگیریم.

رییس شورای اسلامی شهرکرد اذعان داشت: اینجانب به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی مرکز استان، ضمن تقدیر از اقشار مختلف مردم قدرشناس چهارمحال وبختیاری به ویژه شهرکرد، از هیات، گروهای جهادی و مردمی انقلابی استان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، علما، روحانیت، طلاب، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و بسیجیان، دستگاه های اجرایی و همچنین اعضای خدوم شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان، خبرنگاران و اصحاب رسانه ای، برای این شهدای بزرگوار، رزق فراوان از خوان کرم آل الله را مسیلت دارم.

وی اظهار کرد: امید که خداوند متعال، توفیق خدمتگزاری به مردم و پیمودن در مسیر خدمت سالم، صادقانه، بی ریا، جهادی و انقلابی سیدالشهدای خدمت را به همه ما عنایت بفرماید.

حیدری با اشاره بر رقابت سالم، امنیت و مشارکت حداکثری انتخابات دولت چهاردهم تاکید کرد و گفت: تا مردم با احساس مسیولیت بیشتری در پای صندوق های رای حضور یابند زیرا ادامه راه شهدای خدمت با حضور گسترده رقم می خورد.

وی افزود: هر اندازه که دشمنان برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای تبلیغ می کنند، مردم به همان اندازه بیشتر و پرشورتر پای صندوق های رای حاضر می شوند.

شرکت در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم عمل به تکلیف و وظیفه است

رییس شورای اسلامی شهرکرد بیان داشت: مساله انتخابات در این دوره با توجه به شهادت رییس جمهور، توطیه های دشمن و رسانه های معاند برای عدم حضور مردم پای صندوق های رای، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مردم ایران به ویژه مردم چهارمحال وبختیاری با شرکت در انتخابات و مشارکت حداکثری به تکلیف و وظیفه خود عمل کرده و باعث ناامیدی دشمن می شوند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم ادامه راه شهید جمهور رقم خواهند زد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم ادامه راه شهید جمهور رقم خواهند زد"، کلیک کنید.