تفاهم نامه ساحل سازی رودخانه های اروند و بهمنشیر امضا شد – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

تفاهم نامه ساحل سازی رودخانه های اروند و بهمنشیر امضا شد - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، احسان عباسپور پیش از ظهر امروز در مراسمی اظهار کرد: مراسم تفاهم نامه مشارکت در سه طرح ساحل سازی رودخانه های اروند و بهمنشیر بین سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری و پالایشگاه آبادان و قرارگاه منطقه ای جنوب غرب کربلا امضا شد.

وی گفت: اجرای این طرح ها در راستای ایجاد فضای مناسب تفریحی و گردشگری برای شهروندان و گردشگران اجرا خواهد شد.

عباسپور افزود: طرح ساحل سازی رودخانه اروند از حدفاصل اسکله صیادی تا محله شطیط با عنوان پارک خلیج فارس با برآورد اولیه 2 هزار میلیارد ریال اعتبار انجام می شود.

وی ادامه داد: طرح ساحل سازی رودخانه بهمنشیر حدفاصل پل مدن تا پل سادات با برآورد اولیه یک هزار میلیارد ریال اعتبار اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار وبگردی، طرح ساحل سازی رودخانه بهمنشیر حدفاصل پل ایستگاه هفت (پل پیروزی) تا پل ایستگاه 12 با برآورد اولیه 2 هزار میلیارد ریال اعتبار است که عملیاتی خواهد شد.

این اجرای این طرح های از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری و پالایشگاه آبادان تامین می شود و قرارگاه منطقه ای جنوب غرب کربلا نیز با استفاده از توان لجستیکی اقدام خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تفاهم نامه ساحل سازی رودخانه های اروند و بهمنشیر امضا شد – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تفاهم نامه ساحل سازی رودخانه های اروند و بهمنشیر امضا شد – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.