خسروی وفا: آیت الله رییسی برای ورزش چیزی کم نگذاشت

خسروی وفا: آیت الله رییسی برای ورزش چیزی کم نگذاشت

رییس کمیته ملی المپیک گفت: آیت الله رییسی بیشتر از هر رییس جمهور دیگری برای ورزش وقت گذاشت و با تمام وجود برای مردم کار کرد. او مخصوصا در زمینه ورزش چیزی کم نگذاشت.

 به گزارش وبگردی، محمود خسروی وفا در حاشیه مراسم یادبود شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه بیان کرد: وزارت ورزش مراسم یادبود برگزار کرد و ورزشکاران به احترام آقای رییسی و هیات همراه که خادمان مخلص ایران بودند، حضور پیدا کردند. آنها ابراز ارادت کردند تا در این مراسم فیض ببرند. رییس جمهور آنها با تمام وجود برای مردم کار کرد مخصوصا در زمینه ورزش چیزی کم نگذاشت. خداوند روحشان را قرین رحمت کند. آقای رییسی و همراهان او از جنس اخلاص بودند.

خسروی وفا در مورد ارتباط آیت الله رییسی با ورزش تاکید کرد: بیشتر از هر رییس جمهور دیگری برای ورزش وقت گذاشت. شورای عالی ورزش 16 سال برگزار نشد و ایشان این شورا را احیا کرد و جلسات در محل وزارت ورزش برگزار شد و  وزرای مرتبط را در وزارت ورزش خواستند تا مشکلات ورزش را حل کنند. آخرین دیدار هم یک ماه قبل در مراسم تجلیل از قهرمانان بود. 240 میلیارد تومان پاداش سال 1402 را دادند. هر سال جوایز را دادند و به محض اینکه مسیولیت گرفت جوایز قبل را که پرداخت نشده بود، پرداخت کردند.

پایان خبر وبگردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خسروی وفا: آیت الله رییسی برای ورزش چیزی کم نگذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خسروی وفا: آیت الله رییسی برای ورزش چیزی کم نگذاشت"، کلیک کنید.