لزوم اطلاع رسانی دقیق از فعالیت های ادبی و هنری زنان – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

لزوم اطلاع رسانی دقیق از فعالیت های ادبی و هنری زنان - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وبگردی، انسیه خزعلی، پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403 از نمایشگاه کتاب بازدید کرد و در دیدار با یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار اطلاع رسانی و انتشار آمار فعالیت ادبی و هنری بانوان شد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت علمی و فرهنگی بانوان در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: فعالیت های بسیار خوبی در زمینه تولید محتوای عمومی و تخصصی در حال انجام است که بسیاری از مردم و مسوولان از آن آگاهی ندارند و تصور می کنند که سهم زنان از بازار نشر و کتاب محدود است، در حالی که آمار موجود عکس این را نشان می دهد.

خزعلی ضمن درخواست آمار دقیق و جزیی از فعالیت بانوان در حوزه تولید محتوا و نشر کتاب ادامه داد: فعالیت های برابر فرهنگی و هنری بانوان موضوعی است که اطلاع رسانی دقیق درباره آن باعث پیشبرد اهداف عالی نظام خواهد شد. بسیاری از مردم از حجم و کیفیت فعالیت بانوان اطلاع کافی ندارند و نمایشگاه کتاب فرصت خوبی برای نمایاندن این موضوع است.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب برای مردم اهمیت خاصی دارد و بسیاری به صورت خانوادگی به نمایشگاه می آیند. من هم همواره به همراه فرزندانم در این نمایشگاه حاضر شده و کتاب های مورد علاقه ام را تهیه کرده ام.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم اطلاع رسانی دقیق از فعالیت های ادبی و هنری زنان – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم اطلاع رسانی دقیق از فعالیت های ادبی و هنری زنان – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.