اظهارات نتانیاهو درباره شروط تکراری و چالش های ارتش اشغالگر در جنگ

اظهارات نتانیاهو درباره شروط تکراری و چالش های ارتش اشغالگر در جنگ

به گزارش وبگردی «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شرط و شروطش برای محور مقاومت گفت: «اگر حماس تسلیم شود و سلاح خود را تحویل دهد و اسرا را آزاد کند ممکن است جنگ همین فردا تمام شود. ما مصمم به پیروزی کامل هستیم و با تمام قدرتمان حمله می کنیم و از هیچ تلاشی برای آزادی اسرایمان دریغ نمی کنیم.»

به نقل از وبگردی اظهارات نتانیاهو در حالی ایراد می شود که ارتش رژیم صهیونیستی وارد گذرگاه رفح شده و درگیری هایی در اطراف و بیرون این شهر آغاز شده است. از صبح روز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی عملیات تخلیه ساکنان غزه از رفح را توسعه داده و «آویخای ادرعی» سخنگوی این ارتش در همین راستا بیانیه ای منتشر کرده و از ساکنان چندین منطقه خواست، فرایند تخلیه را آغاز کرده و به پناهگاه های واقع در غرب شهر غزه بروند.

به نقل از سما، نتانیاهو درباره درخواست کمک از سربازان آمریکایی گفت: ما با چالش هایی مواجهیم که هیچ ارتش مدرنی با آن مواجه نشده است و باید از خودمان دفاع کنیم و این را نه از آمریکایی ها و نه از هیچ طرف دیگری نخواهیم.

نتانیاهو گفت: نمی توانیم به ساکنان محلی غزه اجازه اداره نوار غزه را بدهیم درحالی حماس همچنان در آنجا حضور دارد. طرح تبعید رهبران حماس از غزه در مذاکرات مطرح است.

وی افزود: باید قبل از صحبت درباره روز بعد از جنگ اول به موضوع نابودی حماس بپردازیم.

روز یکشنبه رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد «یورام حامو»، مسوول سیاست امنیتی و برنامه ریزی امور راهبردی در شورای امنیت داخلی استعفا کرد. این رسانه تاکید کرد دلیل استعفای وی به این خاطر است که بنیامین نتانیاهو تصمیماتی درباره روز بعد از جنگ نگرفته و عملیات در شمال غزه را ازسرگرفته است.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اظهارات نتانیاهو درباره شروط تکراری و چالش های ارتش اشغالگر در جنگ" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اظهارات نتانیاهو درباره شروط تکراری و چالش های ارتش اشغالگر در جنگ"، کلیک کنید.