پذیرش مسافران نوروزی در 14 پایگاه استان سمنان – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

پذیرش مسافران نوروزی در 14 پایگاه استان سمنان - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، جمال وزیری صبح سه شنبه در شورای معاونان آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی این اداره کل بیان کرد: با برنامه ریزی و تمهید مقدمات اولیه، استان سمنان در نوروز 1403 آمادگی پذیرش مسافران اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در 14 پایگاه، 132 مدرسه و یک هزار و 106 کلاس را دارد.

وی در ادامه با بیان این که حدود 40 درصد بدنه دولت را فرهنگیان تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: هم حاکمیت و هم جامعه باید نسبت به این قشر عظیم، توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تاکید کرد: تغییر سمت بر مبنای صبقه آموزشی، خدماتی و اداری صورت می گیرد و از نیروهای کارآمد بایست برای حوزه های آموزشی استفاده شود.

وزیری در بخش دیگری از سخنانش از مدیران و روسای ادارات شهرستان ها و مناطق خواست تا اسناد مالی مدارس را بررسی کرده و اسکان فرهنگیان را با کیفیت برگزار کنند و افزود: اعضای ستاد اسکان این طرح نوروزی را بهترین فرصت خدمت در آموزش و پرورش و بهترین زمان برای خدمتگزاری به تمامی فرهنگیان کشور بدانند.

وی تاکید کرد: تمام مدارسی که در مسیر تردد قرار گرفته اند مشمول طرح ستاد اسکان می شوند و بایست بازدیدهای شبانه از ستاد اسکان نوروزی انجام شود، افراد فاقد مدرک و هویت اسکان داده نشوند، وجهه و شیونات اسلامی و اخلاقی با توجه به ماه مبارک رمضان رعایت شود، مکان های حادثه خیز شناسایی شوند و مدیران مدارس مشمول طرح اسکان نوروزی نظارت تام بر زیرمجموعه خود داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پذیرش مسافران نوروزی در 14 پایگاه استان سمنان – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پذیرش مسافران نوروزی در 14 پایگاه استان سمنان – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.