قدرتمندترین گوشی اندرویدی جهان/ نه سامسونگ است نه شیایومی

به گزارش وبگردی، گوشی اوپو مدل فایند ایکس 7 با کسب امتیاز 2٬195٬036 رقبای خود را کنار زده است. برتری دیمنسیتی 9300 را می توان در استفاده از چهار هسته ی قدرتمند x Cortex-X4 و چهار هسته ی Cortex-A720 دانست.

به نقل از مجله وبگردی، گوشی ایسوس مدل راگ فون 8 پرو مجهز به تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 3 با کسب امتیاز 2٬157٬660 در جایگاه دوم قرار گرفت. اختلاف عملکرد بین دو گوشی ایسوس و اوپو تنها 37٬000 امتیاز است که در دسته ی بهترین گوشی ها اختلاف کمی محسوب می شود.

قدرتمندترین گوشی اندرویدی جهان/ نه سامسونگ است نه شیایومی

رتبه ی سوم به گوشی ویوو مدل iQOO 12 با امتیاز 2٬120٬878 تعلق گرفت. در سال های اخیر پردازنده های پرچمدار کوالکام همواره در جایگاهی بالاتر از پردازنده های مدیاتک قرار می گرفتند. نتایج نشان می دهد که مدیاتک با دیمنسیتی 9300 پیشرفت قابل توجهی در زمینه ی عملکرد داشته است.

مدل های پرچمدار گوشی سامسونگ و گوشی شیایومی همچنان در لیست 10 دستگاه برتر انتوتو غایب هستند. این دو شرکت محصولات پرقدرتی در بازار دارند که از تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می کنند. قیمت گوشی های مورد بحث بیشتر از قیمت گوشی اکثر برندهای چینی دیگر است.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قدرتمندترین گوشی اندرویدی جهان/ نه سامسونگ است نه شیایومی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قدرتمندترین گوشی اندرویدی جهان/ نه سامسونگ است نه شیایومی"، کلیک کنید.