دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان «جشنواره ملی وبگردی بی پایان» شد

دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان «جشنواره ملی وبگردی بی پایان» شد

وبگردی/خوزستان دبیر رسانه ای نخستین جشنواره ملی وبگردی بی پایان از آغاز به کار این جشنواره به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

آرش حاجی نجف، دبیر رسانه ای نخستین جشنواره ملی وبگردی بی پایان در این خصوص، در گفت وگو با وبگردی، اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی وبگردی بی پایان، با محوریت «مادر ایرانی» به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز کار خود را آغاز کرد.

وی بیان کرد: نخستین جشنواره ملی وبگردی بی پایان با هدف آگاهی بخشی جامعه نسبت به وبگردی بی پایان ماردان سرزمین ایران محورهایی را با عناوین هویت مادری، ایثار مادران، وبگردی مادری، جوانی جمعیت، ازدواج و خانواده و نشاط خانواده برای این جشنواره برگزیده است.

دبیر رسانه ای نخستین جشنواره ملی وبگردی بی پایان در خصوص بخش های رقابتی جشنواره، گفت: این جشنواره در سه بخش ادبی، هنرهای تجسمی و بخش ویژه برگزار می شود که بخش ادبی شامل شعر، داستان کوتاه و خاطره نویسی، بخش هنرهای تجسمی شامل عکس، پوستر و نقاشی و بخش ویژه شامل “نماهنگ تصویری است.

حاجی نجف افزود: علاقه مندان به شرکت در نخستین جشنواره ملی وبگردی مادری می توانند حداکثر تا 25 اردیبهشت 1403 آثار خودشان را به نشانی ایمیل http://confwls@scu.ac.ir ارسال کنند.

پایان خبر وبگردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان «جشنواره ملی وبگردی بی پایان» شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان «جشنواره ملی وبگردی بی پایان» شد"، کلیک کنید.