برگ دیگری از صلابت و قدرت مردم ورق خورد – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

برگ دیگری از صلابت و قدرت مردم ورق خورد - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وبگردی، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان یزد با صدور پیامی اعلام کرد: با همت و اراده مردم آگاه و شریف ایران اسلامی و استان یزد امتحان یازدهم اسفند ماه به پایان رسید. برگ دیگری از صلابت، قدرت و خواستن مردم ورق خورد در حالی که دشمنان معاند و مزدور با شدت تمام تبلیغ در رای ندادن و دروغ پردازی با عناوین مختلف القاء ناامیدی می کردند.

وی در این پیام آورده است: این آرا، جواب دندان شکنی بود به این نوع دروغ پردازان مزدور اجنبی که اگر سختی های معیشتی فراوان است، اما دلمان با نظام جمهوری اسلامی است و به آن ایمان داریم و امید داریم که مشکلات به سرعت رفع و قدرت ایران اسلامی پیش از پیش نمایان شود.

ناصری در این پیام می افزاید: باید به این مردم و دست اندرکاران انتخابات خسته نباشید و دستمریزاد گفت و از این مردم سمیع و بصیر هزاران بار تشکر کرد و در خدمت رسانی به آنها همت مضاعف داشت چرا که ما هرچه داریم به لطف و کرم خدای باری تعالی از مردم و اراده مردم و پشتیبانی آنهاست و انشاالله چنین هم خواهد بود.

امام جمعه یزد در این پیام آورده است: لازم می دانم از برگزارکنندگان انتخابات اعم از وزارت کشور، صدا و سیما، نیروی انتظامی و امنیتی و از مردم همیشه در صحنه تشکر و قدردانی نمایم و برای آنان موفقیت و سلامتی از خدای بزرگ مسیلت کنم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگ دیگری از صلابت و قدرت مردم ورق خورد – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگ دیگری از صلابت و قدرت مردم ورق خورد – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.