خبرخوش به متقاضیان خودرو – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی، در راستای جلب رضایت متقاضیان محصولات یک گروه خودروسازی، برای آن دسته از متقاضیان دارای اولویت با نوبت زمستان 1402 امکان تبدیل اختیاری محصول انتخابی با هفت محصول قابل عرضه از دو شرکت دیگر فراهم شده است.

متقاضیانی که در فروش های یکپارچه محصولات خودروسازان داخلی دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی با موعد تحویل زمستان 1402 دریافت کرده اند؛ از روز (دوشنبه هفتم اسفند ماه) خودروی خود را به محصولی دیگر از محصولات عرضه شده توسط سایر شرکت های تولیدی که در ادامه جدول آن آمده است، تبدیل کنند.

برای این منظور متقاضیان تا پایان روز (چهارشنبه 9 اسفند ماه) فرصت داشتند؛ که این طرح تا ساعت 24 روز (شنبه 12 اسفندماه) تمدید شد؛ متقاضیان می توانند از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی ( www.esalecar.ir) برای تبدیل خودروی خود اقدام کنند.

امکان تبدیل دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی با محصولات زیر فراهم شده است:

سامانه یکپارچه: نوبت دارهای زمستان 3 روز برای جایگزینی فرصت دارند

لازم به یادآوری است که از روز دوشنبه مورخ 1402/12/07 الی ساعت 24 روز شنبه مورخ 1402/12/12 به مدت 6 روز امکان تبدیل اختیاری محصولات فوق برای متقاضیان باقیمانده محصولات بهمن موتور از لیست انتظار مشتریان نوبت زمستان 1402 فراهم بوده و پس از اطلاع رسانی توسط خودروساز محصول جدید، امکان ثبت نام و تکمیل وجه به مدت هفت روز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبرخوش به متقاضیان خودرو – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبرخوش به متقاضیان خودرو – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.