100 جلسه آموزشی توسط عوامل انتخابات در شمیرانات برگزار شده است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

100 جلسه آموزشی توسط عوامل انتخابات در شمیرانات برگزار شده است - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، مجتبی ذاکریان ظهر پنج شنبه در همایش مجریان برگزاری انتخابات شهرستان شمیرانات که با حضور سید محمد تقی شاهچراغی، رییس ستاد انتخابات کشور، استاندار تهران و جمعی از معاونان و مدیران کل، فرماندار شمیرانات و عوامل اجرا، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، بیان کرد: مجموعه فرمانداری شمیرانات از اولین روزهای ابلاغ وزارت کشور با تشکیل ستادهای مختلف تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات شکوهمند به کار گرفتند.

وی افزود: برای تعیین معتمدین جهت انتخاب هییت اجرایی از 27 منطقه شمیرانات نفرات انتخاب و جمع معتمدین را تشکیل هییت اجرایی شکل داده شد که با تمام توان تاکنون پای کار بوده اند.

رییس هییت اجرایی انتخابات شمیرانات با بیان این که از تمام شعب اخذ رای شهرستان سرکشی و بررسی صورت گرفته و تمام عوامل بازبینی شده اند، گفت: همه امکانات و تجهیزات نیاز سنجی شده و با مشورت و همراهی کارها پیش رفته است.

فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: با توجه به این که اغلب عزیزان از پیشکسوتان حضور در اجرای انتخابات هستند، اما طبق تغییراتی که امسال در قانون انتخابات وضع شد برای همه عوامل و هییت های بازرسی و سربازرسی تاکنون 65 جلسه آموزشی و برای کاربران دستگاه های احراز هویت 40 جلسه آموزشی برگزار و در صورت نقص ایرادات برطرف شده است.

وی بیان کرد: از همه عزیزانی که در این حوزه و سایر موارد شهرستان مثل بسیج و نیروهای انتظامی که همیشه همراه ما بوده اند نهایت تشکر را داریم چراکه با هم افزایی تمام این عوامل امروز برای برگزاری انتخابات با کمترین دغدغه روبرو هستیم.

ذاکریان اظهار کرد: این گردهمایی هم تجدید بیعتی از سوی مجریان انتخابات در شمیرانات است و هم فرصتی است که نکات و ملاحظات مسیولان در سطح کلان در خصوص برگزاری انتخابات عنوان شود.

رییس هییت اجرایی انتخابات شمیرانات یادآور شد: مجموعه همه عوامل که در حوزه شمیرانات برای برگزاری انتخابات فعالیت می کنند، خالصانه و با اعتقاد قلبی راسخ به نظام پا در میدان گذاشتند و امیدوار هستیم که در روزهای اعلام نتایج و رای گیری ها بتوانیم رضایت را از مقام معظم رهبری دریافت کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "100 جلسه آموزشی توسط عوامل انتخابات در شمیرانات برگزار شده است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "100 جلسه آموزشی توسط عوامل انتخابات در شمیرانات برگزار شده است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.