ماشین آلات کشاورزی ایران شانه به شانه کالاهای اروپایی رقابت می کنند

ماشین آلات کشاورزی ایران شانه به شانه کالاهای اروپایی رقابت می کنند

وبگردی/خراسان رضوی رییس هییت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات کشاورزی در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی مشهد گفت: ایران فاصله فاحشی با تکنولوژی روز دنیا در حوزه ماشین آلات کشاورزی ندارد؛ کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از لحاظ کیفیت شانه به شانه کالاهای اروپایی رقابت می کنند و بسیاری از این محصولات، صادراتی هستند.

حمیدرضا نامی امروز 19 بهمن ماه، در حاشیه افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون) اظهار کرد: در غرب آسیا دو کشور ایران و ترکیه صاحب صنعت تولید ماشین آلات کشاورزی هستند و ایران در این حوزه وضعیت قابل قبولی دارد.

وی افزود: ایران فاصله فاحشی با تکنولوژی روز دنیا در حوزه ماشین آلات کشاورزی ندارد؛ کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از لحاظ کیفیت شانه به شانه کالاهای اروپایی رقابت می کنند و بسیاری از این محصولات، صادراتی هستند.

رییس هییت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات کشاورزی خاطرنشان کرد: چند هییت از آمریکای جنوبی، اوراسیا، غرب آسیا و بخش هایی از آفریقا از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت.

پایان خبر وبگردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماشین آلات کشاورزی ایران شانه به شانه کالاهای اروپایی رقابت می کنند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماشین آلات کشاورزی ایران شانه به شانه کالاهای اروپایی رقابت می کنند"، کلیک کنید.