دیدار مردم چهارمحال وبختیاری با رهبرکبیر انقلاب درتاریخ کشور ماندگار شد

دیدار مردم چهارمحال وبختیاری با رهبرکبیر انقلاب درتاریخ کشور ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری وبگردی استان چهارمحال وبختیاری، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن 20 بهمن که در تقویم جمهوری اسلامی به نام چهارمحال و بختیاری ثبت شده است، پیام تبریک صادر کرد

متن پیام شهرام زارع بدین شرح است

روز چهارمحال و بختیاری، روزی به یاد ماندنی از دیدار ماندگار مردم شجاع و متدین چهارمحال و بختیاری با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) است، روزی که گواه بر ایستادگی و افتخار این مردم در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و حفظ وحدت و همبستگی ملی محسوب می شود، این روز نشان دهنده فرهنگ و تمدن بی نظیر این استان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، هنری و گردشگری است، این روز را به تمامی مردم چهارمحال و بختیاری به ویژه تمامی اعضای محترم اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امیدوارم با همدلی و همکاری همه اعضای اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان، بتوانیم در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و سربلندی کشورمان گام های استوار برداریم و از پتانسیل های فراوان این استان در جهت رفاه و آبادانی مردم و توسعه تجارت و صنعت استفاده نماییم.

به مناسبت روز چهارمحال و بختیاری، به همه مردم این سرزمین و به ویژه هموطنان عزیز این استان تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم این روز ملی، نشانگر رشد و توسعه این منطقه باشد و همه ما بتوانیم با همت و تلاش، به رونق و پیشرفت این منطقه عزیز کمک کنیم.

با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه استانی های عزیزمان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار مردم چهارمحال وبختیاری با رهبرکبیر انقلاب درتاریخ کشور ماندگار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار مردم چهارمحال وبختیاری با رهبرکبیر انقلاب درتاریخ کشور ماندگار شد"، کلیک کنید.