رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به کروکی آنلاین گفت: هنگام بروز تصادفات، مدت دو ساعت زمان می برد تا زمانی که اطلاعات به بیمه مرکزی منتقل شود و هدف ما این است که همه این اقدامات به صورت آنلاین انجام شود تا دیگر نیازی به حضور مردم در بیمه نباشد.
به گزارش وبگردی، علی استادهاشمی در نشست خبری با بیان اینکه بیمه مرکزی با پلیس راهور دو موضوع کروکی برخط و راننده محوری را پیگیری کرده است، گفت: در بحث کروکی برخط بیمه برای تبلت ها و سرورها تامین مالی را انجام دادیم تا این امکانات اختیار پلیس راهور برسد. البته سال گذشته پلیس راهور بدون برخط شدن به صورت پایلوت روی تبلت ها این طرح را اجرا کرد اما از 13 آذر امسال جریان داده به صورت آنلاین بین بیمه و پلیس راهور برقرار شد و اکنون با وارد کردن جزییات، داده ها به صورت آنلاین در سیستم فراجا قرار می گیرد و به بیمه مرکزی منتقل می شود.
وی افزود: در آخرین جلسه مقرر شد کارگروهی بین بیمه و پلیس راهور تشکیل شود و به صورت هفتگی تمام اختلالات را بررسی کرده تا زمان حضور پلیس در زمان حادثه و ثبت اطلاعات کاهش پیدا کند. اکنون هنگام بروز تصادفات، مدت دو ساعت زمان می برد تا زمانی که اطلاعات به بیمه مرکزی منتقل شود. البته همچنان ممکن است مشکلات اینترنتی وجود داشته باشد اما ما در تلاش برای رفع مشکلات هستیم. هدف ما این است که همه این اقدامات به صورت آنلاین انجام شود تا دیگر نیازی به حضور مردم در بیمه نباشد.
رییس کل بیمه مرکزی در خصوص موضوع راننده محوری نیز توضیح داد: در بحث راننده محوری، بیمه نامه باید بر اساس رفتار راننده تعریف شود، چون راننده پرخطر به بیمه صدمه بیشتری می زند. از این رو سامانه خود را در بیمه مرکزی تعریف کردیم؛ اما داده ها را باید از پلیس راهور دریافت کنیم. قرار شده بعد از اینکه کروکی برخط به نتیجه رسید که احتمالا تا پایان سال خواهد بود، موضوع راننده محوری را دنبال کنیم و سال آینده می توانیم استارت بزنیم.
استادهاشمی با بیان اینکه در کل جامعه با موضوع فناوری های جدید روبه رو هستیم؛ گفت: امروز موبایل ما فرآیندهای پیچیده ریاضی انجام می شود و کل جامعه جهانی به سمت فناوری اطلاعات حرکت می کند. البته صنعت بیمه مقداری کند وارد این موضوع شده است. اکنون همه جوامع در دوران مدرن زندگی می کند و دیگر از دوران سنتی عبور کردیم؛ اما در عین حال نیاز است در نقش شتاب دهنده حاضر شویم.
وی ادامه داد: از این رو آیین نامه اینشورتک در حال حاضر به تصویب رسیده و استقبال می کنیم از اینکه فناوری های جدید را وارد صنعت بیمه کنیم و گام موثری در زمینه فناوری های جدید در صنعت بیمه برداریم اما معتقدیم الزامات و قوانین بیمه گری باید رعایت شود. امروز که وارد فناوری های جدید شدیم، از هر نوع شرکت فناور استقبال می کنیم.
ادامه دارد
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارسال 2 ساعته داده های تصادف به بیمه مرکزی با کروکی آنلاین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارسال 2 ساعته داده های تصادف به بیمه مرکزی با کروکی آنلاین"، کلیک کنید.