۴۱ پروژه ورزشی در هفته دولت افتتاح می‌شود – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

۴۱ پروژه ورزشی در هفته دولت افتتاح می‌شود - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، سید محمدرضا طالبی عصر امروز شنبه در نشست جمع بندی برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون شاهد افتتاح و بهره برداری ۶۲ زمین چمن وزرشی با مساحت ۹۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان در خراسان جنوبی بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه که تا پایان سال ۴۳ زمین ورزشی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: ۱۱ زمین ورزشی امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد که جزو همین ۴۳ زمین ورزشی است و بقیه آنها تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

طالبی از افتتاح و بهره برداری ۷ سالن ورزشی استان به مساحت ۱۲ هزار متر مربع خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد سالن با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان از ابتدای دولت تا کنون هست که امروز یک مورد از این تعداد، افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی در ادامه افزود: تا پایان سال جاری هم ۵ سالن ورزشی سقف کوتاه افتتاح خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفته دولت امسال هم ۴۱ پروژه ورزش و جوانان استان آماده افتتاح خواهد بود.

طالبی با بیان اینکه انجام پروژه‌های عمرانی ورزش و جوانان در استان، آرزوی دیرینه مردم است گفت: پروژه‌ها در دولت شهید رئیسی با دید عدالت محوری در دستور کار بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۴۱ پروژه ورزشی در هفته دولت افتتاح می‌شود – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۴۱ پروژه ورزشی در هفته دولت افتتاح می‌شود – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.