کشف سوخت قاچاقِ جاسازی شده در پوشش تخم مرغ و سنگ گچ – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

کشف سوخت قاچاقِ جاسازی شده در پوشش تخم مرغ و سنگ گچ - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وبگردی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یداله دهقان با اشاره به کشف یک محموله قاچاق سوخت اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در موقع کنترل خودروهای عبوری در محورهای استان به دو خودروی تریلی مشکوک شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه ماموران تریلی را جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند، گفت: با بررسی بیشتر این دستگاه ها ماموران 6 هزار و 800 لیتر گازوییل که در پوشش محموله تخم مرغ و سنگ گچ جاسازی شده بود را کشف کردند.

دهقان با تاکید بر اینکه در زمینه این تخلف 2 خودرو توقیف و2 متهم دستگیر شدند، گفت: همچنین متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه در مقابله با قاچاقچیان سوخت جدی هستیم، یادآور شد: مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اظهار کرد: شهروندان خراسان جنوبی به منظور مشارکت در مبارزه با قاچاق هر می توانند گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه 096300 به این پلیس اطلاع بدهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف سوخت قاچاقِ جاسازی شده در پوشش تخم مرغ و سنگ گچ – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف سوخت قاچاقِ جاسازی شده در پوشش تخم مرغ و سنگ گچ – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.