کارنامه شهید رییسی پر از اقدامات بی نظیر است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

کارنامه شهید رییسی پر از اقدامات بی نظیر است - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، ابراهیم درویشی یکشنبه شب در نشست شورای اداری بخش آبدان با تسلیت شهادت خادم الرضا و سید الشهدای خدمت و هیات همراه گفت: شهید رییسی با حضور در بین مردم فصل نوینی در مدیریت انقلابی و جهادی رقم زد، مدیریتی که اخلاق مدارانه و اقتدارگرایانه بود و حکمرانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل را به خوبی نشان داد.

بخشدار آبدان گفت: خون شهید تحرک آفرین و موجب هم افزایی و اتحاد بین اقشار مختلف مردم خواهد شد و برای دوستداران انقلاب عزت آفرین و برای دشمنان یاس و ناامیدی در پی خواهد داشت .

درویشی گفت: کارنامه درخشان دولت سیزدهم و شهید رییسی پر از اقدامات بی نظیراست و برای مدیران الگویی برای خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم بزرگوار ایران اسلامی است.

ولایت پذیری موجب ماندگاری رییس جمهور شهید شد

امام جمعه موقت آبدان گفت: روحیه شهید رییسی و نگاه وی به ولایت فقیه و تبعیت از ولایت موجب ماندگاری رییس جمهور شهید شد.

حجت الاسلام بحرانی گفت: مزد خدمت به مردم بویژه محرومان چیزی غیر از شهادت نیست،

امام جمعه موقت گفت: روز دوشنبه تکریم و معارفه امام جمعه آبدان خواهیم داشت که همه حضور داشته باشند و با ستاد نماز جمعه همکاری کنند در ادامه، امام جمعه به مناسبت های خرداد ماه اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارنامه شهید رییسی پر از اقدامات بی نظیر است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارنامه شهید رییسی پر از اقدامات بی نظیر است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.