چادرملو در ورزشگاه نصیری میزبان نساجی است

چادرملو در ورزشگاه نصیری میزبان نساجی است

امیر حسین روشنک پس از بازدید از ورزشگاه شهید نصیری گفت که ایرادات کوچکی وجود دارد که مسئولان استان یزد قول دادند تا چند روز آینده آن را برطرف کنند تا تاییدیه نهایی خود را اعلام کنیم.

به گزارش وبگردی، تیم فوتبال چادرملو در حالی که فصل گذشته در لیگ یک از امتیاز میزبانی خود استفاده کرد و در ورزشگاه شهید نصیری میزبانی کرده بود، پس از آغاز لیگ بیست و چهارم تا پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر نتوانست از رقبای خود در ورزشگاه شهید نصیری میزبانی کند. پس از اعتراض اعضای باشگاه چارملو از جمله سعید اخباری سرمربی تیم روز پنج شنبه ۱۵ شهریور مسئولان سازمان لیگ برای بازدید این ورزشگاه به یزد رفتند و استادیوم نصیری را مورد بررسی قرار دادند. 

امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگو با وبگردی در خصوص ورزشگاه شهید نصیری اظهار کرد: بازدید این ورزشگاه پنج شنبه انجام شد و مسئولان استادیوم شهید نصیری باید اقدامات آخر را انجام دهند تا تاییدیه نهایی آن انجام شود. تنظیم نور، ترمیم چمن، آسفالت و جایگاه ورود و خروج بانوان و … از جمله مواردی است که باید مشکلشان حل شود و مسئولان استان یزد این قول را دادند که تا دو یا سه روز آینده ایرادات را برطرف کنند. با توجه به آنکه ۹۵ درصد از ایرادات ورزشگاه شهید نصیری برطرف شده است، این تیم مقابل نساجی در ورزشگاه شهید نصیری میزبانی خواهد کرد.

روشنک ادامه داد: برای استفاده از VAR در ورزشگاه شهید نصیری باید دوربین HD  و باید سیستم واحد سیار HD مستقر شود و باید هر چه سریع‌تر این موضوع را حل کنند. طبق جلسه‌ای که با استاندار یزد داشتم به ما قول دادند که اقدامات لازم برای استفاده از VAR در ورزشگاه نصیری را انجام دهند. 

پایان خبر وبگردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چادرملو در ورزشگاه نصیری میزبان نساجی است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چادرملو در ورزشگاه نصیری میزبان نساجی است"، کلیک کنید.