وجود ۲۳ طرح فعال ساختمانی در چهارمحال و بختیاری

وجود ۲۳ طرح فعال ساختمانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری وبگردی چهارمحال وبختیاری ،خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان در نشست با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، گفت: ۲۳ طرح فعال عمرانی در حوزه ساختمانی مرتبط با پروژه‌های فرهنگی، اداری و ورزشی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان در دست احداث است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای طرح‌های راه‌سازی استان، بیش از ۲۶ هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال و برای اجرای ساختمان‌های اداری، فرهنگی و ورزشی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

وی با اشاره به توپوگرافی کوهستانی چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: در دولت سیزدهم حفاری ۲ هزار و ۶۰۰ متر تونل و احداث سه دستگاه پل بزرگ در این استان انجام شده است.

باقری اضافه کرد: سهم چهارمحال و بختیاری در ساخت نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم ۵۷ هزار و ۱۴۹ واحد بود که تاکنون عملیات اجرایی ۱۸ هزار و ۶۵۳ واحد مسکونی آغاز شده است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مسکن حمایتی در چهارمحال و بختیاری در دولت شهید رئیسی آغاز به ساخت شد و ساخت ۳ هزار واحد دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: در طرح ساخت مسکن ۱۰ هزار واحدی خودمالکان، یک هزار و ۵۵۱ واحد مسکونی ساخته شده است و مابقی در یک زمان‌بندی مشخص ساخته می‌شود.

باقری تصریح کرد: بیش از ۱۳ هزار متقاضی ثبت‌نام در طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که تاکنون یک هزار و ۷۹۴ متقاضی تحویل و یا در آستانه تحویل هستند.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در طول دولت سیزدهم بافت قدیمی ۱۴ شهر استان شناسایی و طرح‌های مرتبط با احیای این بافت‌ها مصوب و ابلاغ شده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وجود ۲۳ طرح فعال ساختمانی در چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وجود ۲۳ طرح فعال ساختمانی در چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.