نوروز نشان فضیلت و فرهیختگی نیاکانی است که در حوزه تمدنی نوروز می زیسته اند

رییسی با تبریک آغاز سال 1403 به مردم کشور های نوروزی:

نوروز نشان فضیلت و فرهیختگی نیاکانی است که در حوزه تمدنی نوروز می زیسته اند

رییس جمهور در پیامی با تبریک آغاز سال نو خورشیدی به سران و مردم کشورهای حوزه تمدنی نوروز گفت: نوروز، این آیین سراسر وبگردی و کهن که ریشه در فرهنگ و تمدن غنی و هزاران ساله مردمان این پهنه باستانی دارد، میراثی گران بها و نشان از فضیلت و فرهیختگی نیاکانی است که در حوزه تمدنی نوروز می زیسته اند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری وبگردی، حجت آلاسلام سید ابراهیم رییسی در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن رستاخیز طبیعت و گاه رویش زمین و آغاز سال 1403 هجری خورشیدی به سران و مردم کشورهای حوزه تمدنی نوروز تصریح کرد: نوروز، این آیین سراسر وبگردی و کهن که ریشه در فرهنگ و تمدن غنی و هزاران ساله مردمان این پهنه باستانی دارد، میراثی گران بها و نشان از فضیلت و فرهیختگی نیاکانی است که در حوزه تمدنی نوروز می زیسته اند.

رییس جمهور با بیان اینکه پیام نوروز، پیام صلح و همزیستی مسالمت آمیز و نماد پیوند و آشتی است، اظهار داشت: امسال ما کشورهای حوزه تمدنی نوروز، این مناسبت فرخنده را در حالی جشن می گیریم که مردم مظلوم و مقتدر غزه همچنان با حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی روبرو هستند و علاوه بر آن در محاصره کامل بوده، از دسترسی به امکانات ابتدایی بهداشتی، معیشتی نیز محروم شده اند و در معرض خطر گرسنگی و قحطی قرار گرفته اند.

رییسی تاکید کرد: وظیفه انسانی ماست که با استفاده از توانمندی های مان، گام های عملی جدی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی و ارسال کمک های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه برداریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نوروز نشان فضیلت و فرهیختگی نیاکانی است که در حوزه تمدنی نوروز می زیسته اند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نوروز نشان فضیلت و فرهیختگی نیاکانی است که در حوزه تمدنی نوروز می زیسته اند"، کلیک کنید.