نسبت به بی طرفی مجریان انتخابات حساس هستیم

وبگردی/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بی طرفی مجریان انتخابات تاثیر مستقیم بر سلامت انتخابات دارد لذا نسبت به این مهم حساس هستیم.

سیدعلی مهاجر امروز شنبه، 19 خرداد در نشست با خانواده انتخابات شهرستان گالیکش اظهار کرد: در سوگ رییس جمهوری هستیم که الگوی ولایت مداری بود و ما نیز با همان مشی، فرمایشات رهبری را که هم برای مردم و هم برای مجریان انتخابات راه گشا و فصل الخطاب است، سرلوحه کار خود می دانیم.

وی بیان کرد: باور داریم اگر فرمایشات ولی فقیه عمل شود گره های کشور باز و مسیر پیشرفت هموار خواهد شد و این تجربه ای است که در دولت مردمی شاهد بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اضافه کرد: بی طرفی مجریان انتخابات تاثیر مستقیم بر سلامت انتخابات دارد لذا نسبت به این مهم حساس هستیم و با عوامل خاطی برخورد خواهیم کرد.

مهاجر ادامه داد: هییت نظارت را کمک خود بدانید و در فرآیند انتخابات تعامل و هماهنگی را در چهارچوب قانون با هییت نظارت حفظ کنید.

نسبت به بی طرفی مجریان انتخابات حساس هستیم

این مقام مسیول تصریح کرد: در انتخاب عوامل شعب حداکثر دقت و حساسیت را داشته باشید و از افراد کار بلد متعهد استفاده کنید.

وی تاکید کرد: همه تدابیر لازم را در بحران های احتمالی نظیر قطع برق در نظر بگیرید، به هیچ وجه نباید فرایند اخذ رای متوقف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: هر یک از شعب را آبروی خود می دانیم که هر نقص آن لطمه به آبروی ماست، شایسته نیست با وجود تجربه های متعدد شاهد نواقص و معایب باشیم.

مهاجر گفت: نسبت به مشارکت افزایی همه ما وظیفه داریم و می توانیم اثرگذار باشیم لذا در عین بی طرفی خود را رزمندگان جهاد تبیین بدانید و مردم را نسبت به حقی که دارند آگاه کنید.

پایان خبر وبگردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نسبت به بی طرفی مجریان انتخابات حساس هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نسبت به بی طرفی مجریان انتخابات حساس هستیم"، کلیک کنید.