نخستین واکنش ها به «فیوریوسا:حماسه مکس دیوانه»

نخستین واکنش ها به «فیوریوسا:حماسه مکس دیوانه»

به گزارش خبرگزاری وبگردی، «فیوریوسا» پیش درآمدی بر «مکس دیوانه:جاده خشم» به کارگردانی جرج میلر است. با توجه به واکنش ها احتمالا تابستان امسال با فیلم پول پاروکن و اکشنی در سینما روبرو خواهیم شد.
دنیای تصویر نوشت:منتقد ایندی وایر، دیوید الریچ در توییتر سابق نوشت:«با لذت بسیار زیاد اعلام می کنم که فیویورسا حقیقتا خوب است.این فیلم در مقایسه با جاده خشم عملکرد بی نهایت متفاوتی دارد که از جهاتی می تواند عده ی را ناامید کند اما رویکرد جرج میلر توانسته فیلم را پربارتر کند و افسانه خودش را در این سرزمین بایر(ویستلند) بسازد.»

اریک دیویس منتقد راتن تومیتوز بازی های فیلم را ستایش کرد و نوشت:« فیوریوسای جرج میلر، یک فیلم اکشن قدرتمند در بهترین حالت است! حماسه ای وحشیانه و بی امان که داستان فیوریوسا و ویستلند را گسترش می دهد و در عین حال تعقیب و گریزهای دیوانه وار، شخصیت های خیره کننده و فیلمبرداری چشم نواز را ارایه می دهد. آنیا تیلور-جوی و کریس همسورث به یک اندازه در ویستلند زحمت می کشند و هر دو نقش آفرینی های باورنکردنی را ارایه می دهند. یک سکانس War Rig در فیلم هست که مغز من منفجر شد – فیلم کلاسیک است. من عاشق فیلم های مکس دیوانه هستم و این فیلم را دوست داشتم. موتورهایتان را روشن کنید!»

ترزا لاکسون از کولایدر به مقایسه بین مدمکس:جاده خشم و این فیلم پرداخت:« من حاضرم و به راحتی می ت.وانم پانزده ساعت بازی آنیا تیلور جوی و آلیا براون را در نقش فیوریوسا تماشا کنم. هرچند که به دلیل داستان تقسیم بندی شده ، فیلم مشکل ضرباهنگ دارد . این اثر با شکوه «جاده خشم» قابل مقایسه نیست هرچند نیازی هم به مقایسه ندارد.»

22057

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخستین واکنش ها به «فیوریوسا:حماسه مکس دیوانه»" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخستین واکنش ها به «فیوریوسا:حماسه مکس دیوانه»"، کلیک کنید.