مشگین شهر نیازمند خانه معلم است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

مشگین شهر نیازمند خانه معلم است - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، شهرام محمدی شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه های مدرسه سازی در مشگین شهر، اظهار کرد: باید در قالب یک جشن بزرگ طرح ها و پروژه های آموزشی و پرورشی را به بهره برداری برسانیم چرا که در 6 ماهه اخیر بیش از 330 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این حوزه انجام شده است.

وی تصریح کرد: در 45 سال اخیر نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر بالندگی قرار گرفته و ما به عینه شاهد این پیشرفت ها در ابعاد مختلف هستیم که دشمنان چشم دیدن این رشد و بالندگی را ندارند.

فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: برخلاف تبلیغات شبکه های معاند نظیر «من و تو و باران» جمهوری اسلامی ایران امروز زنده و بالنده است در حالی که این شبکه های معاند سقوط کرده و شاهد اضمحلال آنها هستیم.

محمدی افزود: ایران اسلامی ما امروز در مسیر استقلال، آزادی و عظمت واقعی با استحکام و قدرت تمام به پیش می رود که نمود و نشانه ای از این حرکت های رو به جلو را شاهد هستیم.

وی حوزه آموزش و پرورش را حوزه خطیر و دارای ارزش و اهمیت بی نظیر توصیف کرد و ادامه داد: بنده همواره حامی و پشتیبان آموزش و پرورش بودم و بر این باورم هر کشوری در مسیر توسعه و پیشرفت خود باید به آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت بها بدهد.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هرگونه بی توجهی و غفلت در این حوزه آسیب های جدی را به همراه دارد و ضروری است تا با ارزش گذاری به حوزه آموزش و پرورش بیش از هر زمان دیگر بتوانیم مسیر دانایی و توانایی را طی کنیم.

وی با قدردانی از همت دولت سیزدهم و مدیران آن در تکمیل پروژه های نیمه تمام اضافه کرد: برخلاف دولت های گذشته که رییس جمهور از پشت میز ریاست افتتاح ها را انجام می داد، در این دولت رییس جمهور پای کار بوده و سفرهای متعدد و حرکت های تحولی و جهشی قابل لمسی را انجام می دهد.

محمدی بیان کرد: ما در شهرستان مشگین با کمبود فضای آموزشی روبه رو هستیم و با داشتن 2 هزار و 300 معلم فرهیخته این شهرستان فاقد خانه معلم و مجتمع رفاهی، خدماتی است در حالی که از محل مولدسازی می توان چنین مجموعه ای را احداث و تحویل جامعه فرهنگی داد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: مشگین شهر تنها شهر بزرگ در کشور است که خانه معلم ندارد و امیدواریم در کنار احداث خانه معلم، احیای دانش سرای سابق را در این شهرستان در قالب پردیس دانشگاه فرهنگیان شاهد باشیم.

محمدی تصریح کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های بی نظیر جغرافیایی و تاریخی و نقطه تلاقی این سرمایه های عظیم است و در همین روستای «کوجنق» ما شاهد تربیت و پرورش صدها پزشک هستیم که در سنگر بهداشتی و درمانی به مردم ارایه خدمات می کنند.

فرماندار شهرستان مشگین شهر از همراهی نوسازی مدارس قدردانی کرد و گفت: امیدواریم تا مهرماه با تکمیل پروژه های نیمه تمام بخش زیادی از خلاها در حوزه مدرسه سازی برطرف شده و سرانه فضای آموزشی در این شهرستان ارتقا یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشگین شهر نیازمند خانه معلم است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشگین شهر نیازمند خانه معلم است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.