راهنمای خرید کرم روز لاکچری کوین اصل

پوست به عنوان یک سد مراقبتی عمل کرده و از این جهت حفظ سلامت آن بسیار حایز اهمیت است. آلودگی هوا، رادیکال آزاد، استفاده از مواد آرایشی، تغذیه نامناسب و… تنها بخشی از عوامل آسیب رسان به پوست هستند. برای ممانعت از بروز این آسیب ها استفاده از کرم روز و شب توصیه می گردد. خواص کرم روز و شب با داشتن مواد مغذی و آبرسان می تواند موجب بهبود وضعیت پوست گردد. از مزایا مصرف کرم روز و شب جلوگیری از پیری پوست و حفظ سلامت آن است. انواع کرم روز و شب ایرانی و خارجی قابل تهیه هستند. قیمت کرم روز و شب ایرانی و خارجی با یکدیگر متفاوت بوده و تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. برای خرید کرم روز و شب ایرانی و خارجی با قیمت های مختلف می توان به سایت های معتبر فروش مراجعه نمود. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با طریقه مصرف کرم روز و شب لاکچری کوین آشنا کنیم.

راهنمای خرید کرم روز لاکچری کوین اصل

کرم روز و شب چیست

در طول شبانه روز پوست صورت در معرض عوامل مخرب مختلفی قرار می گیرد. آلودگی هوا، استفاده از مواد آرایشی، تغذیه نامناسب و … تنها بخشی از عوامل مخرب پوستی هستند. افزایش سن نیز موجب کاهش کلاژن سازی پوست شده و به مرور زمان موجب ایجاد چین و چروک خواهد شد. یکی از روش های به تعویق انداختن پیری پوست و ممانعت از آسیب های پوستی، استفاده از کرم های روز و شب ایرانی و خارجی است.

کرم های روز و شب فرمولاسیون خاصی داشته و در برابر عوامل مخرب خارجی از پوست به خوبی محافظت به عمل می آورند. بعلاوه این کرم ها حاوی ترکیبات مغذی هستند و موجب افزایش کلاژن سازی در پوست می گردند.پوست در طول شبانه روز عملکردی متفاوت دارد. در طول روز پوست در معرض اشعه UV خورشید، آلودگی و مواد آرایشی قرار دارد. بنابراین کار پوست در طول روز مراقبت و محافظت از خود در برابر عوامل اشاره شده است.

اما در طول شب نور خورشید وجود نداشته و پوست به بازسازی و تغذیه می پردازد. بنابراین برای بازسازی و مراقبت از پوست به کرم های روز و شب نیاز است. این کرم ها مواد مورد نیاز سلول های پوستی را تامین کرده و از پوست در برابر عوامل مخرب بیرونی محافظت خواهند کرد.بنابراین استفاده از کرم روز و شب ایرانی و خارجی مناسب پوست و استفاده از انواع سرم های لاکچری کوین امری ضروری برای حفظ زیبایی و جوانی پوست است.

چگونه از کرم روز استفاده کنیم؟

صبح که از خواب بیدار شدید، ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب نوع پوستتان به خوبی بشویید. پس از این مرحله می توانید از یک تونر استفاده کنید تا چربی اضافه پوست گرفته شود و منافذ باز پوست نیز بسته شوند. پس از تونر، حالا نوبت به کرم روز می رسد که باید آن را بر روی پوست خود به صورت دورانی ماساژ دهید. اگر از خانه خارج می شوید پس از گذشت مدتی کرم ضد آفتاب را نیز استفاده کنید.

با توجه به منطقه جغرافیایی و ضرر اشعه خورشید برای پوست، برای خروج از خانه نمی توان به کرم روز اکتفا کرد و حتماً باید ضد آفتاب را نیز جزو روتین خود قرار دهیم. توجه داشته باشید که کرم روز نمی تواند جایگزین کرم مرطوب کننده باشد! کرم مرطوب کننده وظیفه آبرسانی پوست را بر عهده دارد و بنابراین نقش مجزای آن را در روتین مراقبت از پوست نمی توان نادیده گرفت. افرادی که پوست خشکی دارند بسیار مستعد پیری زودرس و چروک هستند و به همین دلیل استفاده از کرم و روز و شب و مرطوب کننده برای آن ها اهمیت ویژه ای دارد.

روش استفاده از کرم شب

پوست های نرمال و خشک به طور میانگین هر 6 ساعت یک بار چربی ترشح می کنند و پوست های چرب نیز مدت کوتاهی بعد از شستشوی صورت کاملاً چرب می شوند. بنابراین همه افراد با پوست های خشک، نرمال یا چرب باید حداقل دو بار در طول روز صورت خود را بشویند.

یکی از دفعات شستشوی صورت باید هنگام غروب و کمی پیش از خواب باشد تا تمام مواد شیمیایی موجود روی پوست و چربی اضافی کاملاً پاک گردد. اگر با صورتی چرب یا با آرایش بخوابیم، چربی اضافی به صورت جوش های زیر پوستی بروز خواهد کرد. بنابراین پیش از خواب حتماً صورت خود را بشویید و بعد از آن از تونر، سرم های تغذیه کننده و ترمیم کننده استفاده نمایید و کرم دور چشم را نیز فراموش نکنید! پس از این مراحل و در انتها از کرم شب خود استفاده کنید و صورت خود را به سمت بالا ماساژ دهید

صورت انسان نخستین تاثیری است که بر دیگران می گذارد لذا بسیار مهم است که از چه موادی برای پوست خود استفاده می کنید تا زیباتر به نظر برسید. برند لاکچری کوین همانطور که می دانید در این حوزه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

آغاز هر گام آرایش از بین بردن ناهمواری های پوست و ایجاد یک زیرسازی مناسب برای آرایش می باشد. کرم پودر سیلیکونی لاکچری کوین این تضمین را به شما می دهد که این وظیفه را به خوبی انجام داده و چهره را شاداب و پر طراوت نشان دهد.حجم این محصول 30 میل می باشد و تحت لیسانس کشور فرانسه است.از مهمترین ویژگی های این کرم پودر می توان به SPF آن اشاره کرد که درصد آن 25 است.

چه افرادی از کرم روز و شب استفاده کنند؟

البته در قسمت قبل تا حدودی به این سوال پاسخ داده شد، اما اجازه دهید این بار پاسخ کامل تری را مطرح کنیم. به طور کلی شروع استفاده از کرم روز و شب از 25 سالگی پیشنهاد می شود. اما برخی از افراد پوست خشک و مستعدی برای ظهور زود هنگام چروک بر روی پوست خود دارند و به همین دلیل استفاده از این کرم ها برای این افراد از 20 سالگی نیز موثر خواهد بود. البته استفاده از کرم روز و شب به هیچ عنوان به کسانی که پوست خشکی دارند منحصر نمی شود، همه افراد با هر نوع پوستی پس از 25 سالگی باید استفاده از کرم روز و شب را آغاز کنند تا زیبایی و شادابی پوست جوان خود را تا مدت طولانی تری حفظ کنند. البته افرادی که پوست چربی و مستعد جوش دارند بهتر است به هنگام انتخاب کرم شب خود، با متخصص پوست مشورت کنند.

ویژگی های یک کرم روز و شب ایده آل

پیش از هر چیز اجازه دهید به این نکته مهم اشاره کنیم که کرم روز را نمی توان جایگزین کرم شب کرد و کرم شب را نیز نمی توان به جای کرم روز استفاده کرد! ساختار این دو نوع کرم با یکدیگر متفاوت است و به همین جهت نیز استفاده از این دو کرم به جای هم پیشنهاد نمی شود. یک کرم روز ایده آل و مناسب برای پوست باید در کنار خاصیت حفاظتی اش در برابر نور خورشید، بافتی سبک و قدرت آبرسانی مناسبی برای پوست داشته باشد و از SPF نیز برخوردار باشد.

از آن جایی که کرم روز نسبت به کرم شب برای مدت زمان طولانی تری بر روی پوستمان است پس نباید بافت سنگین و خیلی چربی داشته باشد. در مقابل، کرم شب به دلیل خاصیت ترمیم کنندگی و تغذیه کننده ای که دارد معمولاً سنگین تر و کمی چرب است. کرم شبی که حاوی انواع ویتامین به ویژه ویتامین C و A و D، اسید های آمینه و انواع آنتی اکسیدان باشد مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهنمای خرید کرم روز لاکچری کوین اصل" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهنمای خرید کرم روز لاکچری کوین اصل"، کلیک کنید.