دانشگاه شهرکرد در حوزه ورزش قهرمانی دانشگاه برتر کشور شد

دانشگاه شهرکرد در حوزه ورزش قهرمانی دانشگاه برتر کشور شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه شهرکرد گفت ،در پنجاه و سومین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان، دانشگاه شهرکرد عنوان دانشگاه برتر در حوزه ورزش قهرمانی در سال 1401 را کسب کرد.

دکترسعید مولوی افزود : بر اساس ارزیابی های به عمل آمده توسط اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، اداره تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد در شاخص هایی همچون تعداد اعزام ها و تعداد مقام های کسب شده و درخشش دانشگاه شهرکرد در المپیادهای قهرمانی کشور و همچنین فعالیت اداره تربیت بدنی در دانشگاه و برگزاری مسابقات و غیره حایز این مقام شد.

به گفته وی : در حوزه «ورزش قهرمانی» دانشگاه های اصفهان، شهرکرد، تبریز، تهران، الزهراء(س)، مازندران، غیر انتفاعی زند شیراز، صنعتی اصفهان در شاخص های تعداد مشارکت در المپیادهای قهرمانی، بین الملل و شاهد و ایثارگر، تعداد مشارکت در مسابقات قهرمانی تک رشته ای، تعداد میزبانی مسابقات منطقه ای، مقام های کسب شده در رویدادهای قهرمانی به عنوان دانشگاه برتر شناخته شدند.

مولوی گفت : با توجه به جایگاه و اهمیت ادارات تربیت بدنی دانشگاههای کشور و توسعه و ترویج ورزش همگانی و قهرمانی در بین دانشجویان به عنوان قشر جوان، فرهیخته و آیندهساز، پیاده سازی سیستم ارزیابی عملکرد ضروری است و در همین راستا ارزیابی عملکرد تربیت بدنی دانشگاه ها به منظور شناخت وضعیت موجود تربیت بدنی در دانشگاه ها و ترسیم مسیردستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت و شناسایی نقاط قوت و ضعف تنظیم گردیده است.

گفتنی است ،پنجاه و سومین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه شهرکرد در حوزه ورزش قهرمانی دانشگاه برتر کشور شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه شهرکرد در حوزه ورزش قهرمانی دانشگاه برتر کشور شد"، کلیک کنید.