حوزه اشتغال لرستان نیازمند اقدام فوری است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

حوزه اشتغال لرستان نیازمند اقدام فوری است - خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وبگردی، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی شامگاه یکشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با تاکید بر اینکه مدت خدمتگزاری محدود است، فرصتی است که به سرعت می گذرد و خوشا به حال آنها که در این مسیر در خدمتگزاری به عموم مردم قدم برداشته اند، اظهار داشت: مردم و افکار عمومی منتظر هستند که طرح های نیمه تمامی که به مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر می گردد، فعال شوند.

وی با تاکید بر ایجاد واحدهای جدید در لرستان در مدت زمان باقی مانده از فعالیت دولت، عنوان کرد: وضعیت لرستان به لحاظ اشتغال، یک وضعیت اضطراری است و این استان نیازمند کارهای فوری در حوزه اشتغال است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، بیان داشت: سرمایه گذاری در حوزه های مختلف استان حضور ندارد، این نیاز بوده که با همکاری و همراهی وزیر کار در هییت دولت در این بخش ورود جدی داشته باشیم.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات سفر دولت به لرستان، گفت: عملیاتی شدن این مصوبات می تواند برای لرستان اشتغال آفرین باشد.

وی با بیان اینکه انتظار این است که واحدهای جدید دیگری در لرستان احداث شود تا اشتغال پایدار را برای استان لرستان به همراه داشته باشد، افزود: اعتبارات لازم برای تکمیل طرح ها و پروژه های لرستان اختصاص پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه لرستان در وضعیت خاصی قرار دارد، گفت: ما سفر وزیر کار به لرستان را مکمل سفر اول رییس جمهور به استان می دانیم، امیدواریم زمان بندی عملیاتی شدن مصوبات و پروژه های این سفر مشخص شود.

حجت الاسلام شاهرخی، افزود: مردم و افکار عمومی منتظر نتایج سفر وزیر کار به لرستان هستند و آثار مصوبات سفر را در زندگی و معیشت مردم ببینیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حوزه اشتغال لرستان نیازمند اقدام فوری است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حوزه اشتغال لرستان نیازمند اقدام فوری است – خبرگزاری وبگردی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.