جولان فراورده‌های غذایی ته‌لِنجی، کولبری و پیله‌وری در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای

جولان فراورده‌های غذایی ته‌لِنجی، کولبری و پیله‌وری در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای

مدیرکل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو نسبت به افزایش فراورده های غذایی و آشامیدنی غیر مجاز ته لنجی، کولبری و پیله وری در برخی فروشگاههای زنجیره ای هشدار داد.

به گزارش وبگردی، دکتر عبدالعظیم بهفر با اشاره به اینکه فراورده های غذایی و آشامیدنی قاچاق در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای جولان می‌دهد، گفت: در روزهای آینده و با تشدید نظارت ها در سطح عرضه با متخلفان برخورد بسیار سختگیرانه خواهیم داشت.

وی با انتقاد از برخی قوانین که نظارت بر کالاهای ته‌لنجی، کولبری و پیله‌وری را تحت الشعاع قرار می‌دهد؛ اذعان داشت: همه قوانین باید در راستای تضمین سلامت مردم وضع شود و اگر در سطح عرضه فراورده‌هایی وجود دارد که بدون مجوزهای لازم در دسترس مردم و مورد استفاده آنان قرار می‌گیرد، بدلیل کاستی‌های دیده نشده‌ای است که اجرای قانون را با چالش مواجه می‌کند.

مدیرکل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه با همراهی ستاد مبارزه با قاچاق کالا در پی سامان دادن به این محصولات و فراورده‌ها هستیم؛ گفت: تلاش‌های ما و ارگانهای زیربط زمانی نهادینه می‌شود که قوانین کافی و وافی برای مقابله وجود داشته باشد در غیر این صورت این نظارتها و برخوردها جز نقش مسکن نخواهد داشت و باز همان آش خواهد بود و همان کاسه.

پایان خبر وبگردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جولان فراورده‌های غذایی ته‌لِنجی، کولبری و پیله‌وری در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جولان فراورده‌های غذایی ته‌لِنجی، کولبری و پیله‌وری در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای"، کلیک کنید.